137506

توسعه در منطقه سنگان از برنامه های مهم فولاد مبارکه

دنیای معدن - مدیرعامل شرکت فولادسنگان گفت: توسعه در منطقه سنگان از برنامه های جدی فولاد مبارکه به شمار می رود و امیدواریم در زمانی نه چندان دور شاهد بهره برداری یکی از بزرگ ترین پروژه های کنستانتره سازی در سطح کشور با سرمایه گذاری فولاد مبارکه باشیم.

سیدمحسن میرمحمدی در حاشیه آیین کلنگ زنی احداث مدارس در مناطق محروم شهرستان خواف، عنوان کرد: سرمایه گذاری فولاد مبارکه، بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد ریال در منطقه در حوزه صنایع معدنی مصداق اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری و منشا خیر و برکت برای مردم منطقه است.

وی با بیان این که توجه به امر توسعه در منطقه سنگان از برنامه های جدی فولاد مبارکه به شمار می رود، افزود: موضوع حداکثر استفاده از ظرفیت تولید و تسریع در اجرای پروژه های توسعه ای در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان و همچنین ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی در منطقه خواف از دغدغه های مدیرعامل فولاد مبارکه است.

سیدمحسن میرمحمدی افزود: اهتمام بیشتر مدیران استانی و شهرستانی به امرتولید برای رفع تنگناها و ضعف های زیرساختی صنایع با توجه به نزدیک شدن زمان بهره برداری از پروژه ها ضروری است.

وی گفت: امیدواریم در زمانی نه چندان دور شاهد بهره برداری یکی از بزرگ ترین پروژه های کنستانتره سازی در سطح کشور به ظرفیت ۵ میلیون تن با سرمایه گذاری فولاد مبارکه باشیم.

مراسم کلنگ زنی طرح ساخت مدارس با حضور مسئولان استانی و شهرستان خواف برگزار شد، میرمحمدی برنامه ساخت و بهره برداری از این مدارس را حدود ۱۲ ماه پیش بینی کرد.

معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پروش خواف نیز به ایسنا گفت: این مدارس در فضاهای مدارس فرسوده ساخته می شود.

عبدالله صالحی افزود: طبق تفاهم نامه ای که به امضای آموزش و پرورش خواف، شرکت فولاد مبارکه سنگان و اداره کل نوسازی تجهیز و توسعه مدارس خراسان رضوی رسید هزینه های ساخت مدارس با شرکت فولادمبارکه سنگان و تجهیز آن ها برعهده توسعه نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی خواهد بود.

وی همت شرکت فولاد مبارکه سنگان را در مشارکت در مدرسه سازی قابل تقدیر ذکر کرد و اظهار امیدواری کرد که سایر شرکت های معدنی مستقر در سنگان خواف نیز وارد این عرصه شوند و مددیار آموزش و پرورش باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید