137499

مدیرعامل بانک صنعت و معدن : شرکت های گروه بانک صنعت و معدن باید با رویکرد دانش محور سطح فعالیت خود را ارتقاء بخشند

حسین مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: شرکتهای گروه بانک صنعت و معدن باید با رویکرد دانش محور با چالش های موجود روبرو شده و سطح فعالیت های خود را ارتقاء بخشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، وی که در مراسم معارفه امیر رحیمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: امید است این شرکت بیش از پیش بتواند با بهینه سازی سطح تولیدات خود نمونه ای از یک شرکت موفق بزرگ صنعتی باشد .
وی خروج از بنگاه داری را از الزامات انجام ماموریت توسعه ای بانک صنعت و معدن برشمرد و گفت : این بانک در واگذاری شرکت های زیرمجموعه خود پیشگام بوده و به عنوان یکی از اولین بانکها در راستای اجرایی شدن سیاستهای دولت اقدامات لازم را جهت فروش شرکتهای زیر مجموعه انجام داد و این روند همچنان ادامه خواهد داشت .
مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: تکیه بر مدیریت دانش و انطباق با پیشرفت ها و تجربه های نوین بانکداری و نظام تامین مالی در جهان همواره در مدیریت این بانک مورد توجه قرار دارد.
این مدیر ارشد بانکی در ادامه بیان داشت : آثار خدمات بانک صنعت و معدن در تمام نقاط کشورمان گسترده است ، این بانک با تامین مالی طرح های کوچک و بزرگ صنعتی نقش موثری در ایجاد اشتغال در کشور داشته است.
در این مراسم وی ضمن قدردانی از خدمات داریوش حمیدی مدیرعامل سابق شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران ، انتخاب رحیمی را که پیشینه معاون پژوهشی دانشگاه اصفهان و مدیریت تحقیق و توسعه صنایع شیمیایی ایران را در سابقه خود دارد ، به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت ، نشان دهنده رویکرد بانک دراستفاده از مدیران باتجربه ، کارآمد و دانش محور توصیف کرد.
گفتنی است در مراسم یاد شده مهدی علی دوستی ، حسین حسن نژاد، ساسان فامیلی و بیتا کچیان نیز به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت یاد شده منصوب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید