137490

رونمایی از دستاورد جدید « فولاد »

دنیای معدن - مدیرعامل فولاد مبارکه با اعلام حمایت از شرکت های دانش بنیان برای تأمین نیازها از پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات ساخت فولاد سازی فولاد سفیددشت و تولید ورق رنگی با کاربرد لوازم خانگی خبر داد.

حمیدرضا عظیمیان در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره اینکه حمایت کامل از شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و شتاب دهنده ها برای تامین نیاز از برنامه های مجموعه است، گفت: تولید ورق رویۀ نمایان موردنیاز صنعت خودروسازی و راه اندازی هرچه سریعتر واحد فولادسازی فولاد سفیددشت در دستور کار است؛ در این راستا بخش قابل توجهی از تجهیزات اصلی از قبیل دستگاه کنترل اتوماتیک لایۀ پوشش روی، دستگاه کشش ده تنی و تجهیز کنترل خودکار کیفیت سطحی ورق خریداری و تامین شدند. برنامه های توسعه این شرکت به طور مشترک با شرکت های ایران خودرو، ساپکو، فولادمبارکه، ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و شرکت طرف قرارداد انجام خواهد شد.

عظیمیان با اشاره به پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی عملیات ساخت واحد فولادسازی و نصب تجهیزات فولاد سفیددشت گفت: مطابق برنامه، پیش بینی شده در نیمۀ دوم سال آینده این بخش نیز به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اقدام های صورت گرفته برای تامین آب موردنیاز این شرکت گفت: باید هرچه سریعتر پروژه های احداث تصفیه خانۀ آب که تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت داشته و همچنین انتقال پساب بروجن به شرکت و تصفیه و بازچرخانی آن در خطوط تولید به بهره برداری برسد.

تولید ورق رنگی با کاربرد لوازم خانگی

مهدی نقوی؛ مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه هم گفت: برای نخستین بار با همکاری شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی داخلی، ورق رنگی High Gloss مورداستفاده در مصنوع های خانگی یخچال و ماشین لباسشویی با بالاترین کیفیت تولید شد.

دیدگاهتان را بنویسید