137483

حضور فولاد خراسان در نمایشگاه بین المللی بغداد

دنیای معدن -«مجتمع فولاد خراسان» با هدف معرفی محصولات و توانمندی های خود در زمینه صادرات و توسعه روابط بازرگانی با فعالان بازسازی عراق، در نمایشگاه بین المللی بغداد شرکت کرد.

در چهل وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی بغداد که 19 آبان ماه 1397 گشایش یافت و تا 28 آبان برپا خواهد بود، صدها شرکت از بیش از سی کشور جهان حضور دارند.

چهل وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی بغداد با هدف ایجاد فرصت های تازه برای مشارکت در بازسازی عراق، در محل دائمی نمایشگاه های بغداد برپا شده است.

در این نمایشگاه، صدها شرکت خارجی و داخلی به معرفی محصولات و خدمات خود در زمینه های گوناگون پرداخته اند. فعالیت شرکت کنندگان در این نمایشگاه، در بردارنده زمینه هایی همچون، انرژی، نفت، صنعت و معدن، راه سازی، ساختمان و... است.

وزارت­خانه های تجارت و حمل ونقل عراق، همچنین وزارت خانه های نفت، نیرو و صنعت این کشور در برپایی و میزبانی این نمایشگاه مشارکت دارند.

در نمایشگاه بین المللی بازسازی بغداد، شرکت های خصوصی و دولتی 17 کشور ازجمله جمهوری اسلامی ایران، ژاپن، کانادا، فرانسه، هندوستان، ترکیه، ایتالیا، تایوان و خود عراق حضور دارند که در قالب 680 غرفه در این نمایشگاه به عرضه محصولات، خدمات و توانمندی های خود پرداخته اند.

فولاد خراسان نیز با همت واحد روابط عمومی و همکاری معاونت فروش در این نمایشگاه با برپایی غرفه حضوری فعال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید