137438

حضور فعال فولاد خراسان در نمایشگاه گل و گیاه نیشابور

تاکید مدیرعامل فولاد خراسان بر همکاری در بازآرایی سیما و توسعه فضای سبز شهری

مجتمع فولاد خراسان با برپایی غرفه ای فعال، در نمایشگاه گل و گیاه نیشابور شرکت کرد.

در این نمایشگاه که از واپس روز مهر ماه برپاشده و تا 4 آبان ماه ادامه خواهد یافت، آخرین تجربیات و فعالیت های بخش های خصوصی و شهرداری نیشابور و نیز ادوات باغبانی در کنار انواع گل و گیاهان به نمایش در آمده است.

نمایشگاه گل و گیاه نیشابور با حضور فرماندا ، شهردار ، اعضای شورای شهر نیشابور و جمعی از مقامات محلی به همت سازمان «سیما و منظر شهری» شهرداری نیشابور در مکان دائمی نمایشگاه های این شهر در منطقه ییلاقی باغرود برپاشد.

فولاد خراسان در پی تاکید ویژه مهندس احمدی، مدیر عامل شرکت، مبنی بر ایفای مسئولیت های اجتماعی و مشارکت هدفمند و نیز همکاری مستمر با نهادهای مدیریت شهری در این نماشگاه حضور یافت.

از جمله حوزه های مهم مشارکت در برنامه های همگانی شهرستان که مورد تاکید مدیریت عالی شرکت ، به ویژه در سالهای اخیر بوده است، اقداماتی است که در حفظ محیط زیست صورت می گیرد.

از همین رو و با توجه به سیاست عام شرکت برای مشارکت در اقدامات زیست محیطی و با هدف عرضه کارنامه و توانمندی های مجتمع در زمینه فضای سبز، «فولاد خراسان» با تشکیل غرفه ای ویژه با فضاسازی شکیل در این نمایشگاه شرکت کرد تا علاوه بر برنامه های اجرا شده در توسعه فضای سبز و دیگر اقدامات زیست محیطی، از تسهیم خود در این فعالیت های عامه المنفعه در شهرستان رونمایی کند.

مدیر روابط عمومی مجتمع فولاد در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه، با تاکید بر اهمیت موضوع فضای سبز و گسترش فرهنگ پرداختن به این موضوع در زندگی روزمره مردم گفت: زندگی های امروزی نیازمند توجه جدی به نقش طبیعت و گل و گیاه در حیات پرنشاط انسان است و اقداماتی همچون برپایی این نمایشگاه می تواند نقش ترویجی و موثری بر شهروندان و معطوف کردن ذهن آنان به طبیعت و بهره مندی از زیبایی آن داشته باشد.

شهرام بقراط با بیان این که دراین نمایشگاه، فولاد خراسان به عنوان یکی از سازمان های پیشرو در گسترش فضای سبز به تشریح فعالیت ها و اقدامات خود پرداخته است، افزود: محیط زیست و مسئولیت اجتماعی فولاد خراسان در این زمینه همواره یکی از حوزه های راهبردی مورد توجه مدیریت شرکت بوده است و این مسئله با اقداماتی که در سال های اخیر به نتیجه رسیده است مصادیق روشن و قابل عرضه دارد.

بقراط بر همکاری مستمر مجتمع فولاد خراسان با نهاد مدیریت شهری در «بازآرایی سیما و منظر شهری، به ویژه در زمینه فضای سبز» تاکید کرد و افزود: این همکاری ها فراتر از اقدامات زیست محیطی در داخل سایت فولاد بوده و آن را به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی شرکت همواره دنبال می نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید