137429

انعکاس زحمات معدن کاران از دریچه دوربین عکاسان

دنیای معدن - مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (چاه دره ملو) از انگیزه های حمایت از جشنواره عکس کیمیا گفت.

به گزارش دنیای معدن، حسین طالبی مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (چاه دره ملو) درباره انگیزه حمایت این شرکت از جشنواره عکس کیمیا گفت: با توجه به اینکه محور و سوژه های در نظر گرفته شده برای این جشنواره و نمایشگاه فعالیت در حوزه معدن و صنایع معدنی است و دستمایه کار عکاسان حوزه های معدن و صنایع معدنی، به تبع شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (چاه دره ملو) هم وظیفه خود دانست تا به منظور تشویق هنرمندان و انعکاس فعالیت این حوزه مذکور در افکار عمومی سهمی داشته باشد.

طالبی افزود: از آنجا که کشور ما به لحاظ ذخایر معدنی بسیار غنی بوده و فعالیت در این دو حوزه از نظر افکار عمومی مغفول مانده است، به همین منظور حوزه معدن و صنایع معدنی به عنوان دو بازوی مؤثر در توسعه اقتصادی کشور وارد عمل شد.

وی اظهار کرد: به این دلیل که محصولات معدنی به طور مستقیم به دست مصرف کننده عام نمی رسند بلکه مصرف کننده واسطه ای برای تأمین مواد اولیه سایر معادن هستیم، شاید جامعه و عموم مردم خیلی نسبت به این قبیل فعالیت های معدنی همچون کار در معادن روباز و زیرزمینی و... آگاهی و آشنایی نداشته باشند.

مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تصریح کرد: اطلاع رسانی به جامعه در قالب هنر و از دریچه و لنز دوربین هنرمندان و عکاسان برای بیان و نشان دادن تلاش های بی وقفه و شبانه روزی معدن کاران که در سخت ترین شرایط در جهت به گردش درآوردن چرخ های اقتصاد کشور زحمت می کشند، فرصت خوبی ایجاد کرد و بحمدالله ما با حمایت از این جشنواره ارزشی در قالب هنر و از لنز دوربین هنرمندان به جامعه اطلاع رسانی کردیم.

دومین جشنواره عکس کیمیا که با هدف گسترش و ترویج موضوعات مرتبط با بخش معدن و صنایع معدنی راه اندازی در حال برگزاری است و نمایشگاه این جشنواره 18 آبان ماه در خانه هنرمندان برپا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید