137274

نماینده مسجد سلیمان: بانک صنعت و معدن با تامین مالی طرح پتروشیمی مسجد سلیمان گام مهمی در مسیر توسعه صنعتی منطقه برداشته است

علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت : بانک صنعت و معدن با تامین مالی طرح پتروشیمی مسجد سلیمان گام مهمی در مسیر توسعه صنعتی و افزایش سطح اشتغال منطقه برداشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، وی که مدیرعامل بانک صنعت و معدن را در جریان بازدید از طرح پتروشیمی مسجد سلیمان همراهی می کرد افزود: استان خوزستان قابلیت های زیادی دارد که می تواند با همگامی بانک صنعت و معدن به فعلیت رسیده و چهره استان را دگرگون کند.
ظاهری تصریح کرد: بدنه کارشناسی و مدیریت دانش محور بانک صنعت و معدن به این بانک توان بالایی را بخشیده است که با تکیه بر آن می تواند در تحقق اهداف اقتصادی کشور نقش بسزایی داشته باشد.
وی بیان داشت : با به بهره برداری رسیدن این طرح که با تامین مالی 432 میلیون دلاری بانک صنعت و معدن و ایجاد اشتغال برای بیش از 1000نفر به صورت مستقیم در حال اجراست ، علاوه بر محرومیت زدایی از این منطقه کمتر توسعه یافته ، امکان ارزآوری بالایی برای کشورمان ایجاد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید