137269

بانک رفاه و سازمان بورس پاسخ زیان بازنشستگان صندوق فولاد را بدهند

دنیای معدن - در حالی که اخیراً جزئیات تازه ای از تخلفات صورت گرفته در عرضه زیر قیمت سهام صندوق فولاد در ومعادن مطرح شده، از چندی قبل ابهامات جدی در خصوص واگذاری سهام ۲۰ درصدی صندوق فولاد در ایرالکو نیز ایجاد شده بود، از این رو جا دارد مدیران صندوق بازنشستگی فولاد و سازمان بورس و همچنین بانک رفاه در رابطه با اتفاقات اخیر شفاف سازی کنند.

در حالی که اخیراً جزئیات تازه ای از تخلفات صورت گرفته در عرضه زیر قیمت سهام صندوق فولاد در ومعادن مطرح شده، از چندی قبل ابهامات جدی در خصوص واگذاری سهام ۲۰ درصدی صندوق فولاد در ایرالکو نیز ایجاد شده بود، از این رو جا دارد مدیران صندوق بازنشستگی فولاد و سازمان بورس و همچنین بانک رفاه در رابطه با اتفاقات اخیر شفاف سازی کنند.
به گزارش دنیای معدن، انتشار نامه رئیس کمیسیون اقتصادی به بازرسی کل کشور در خصوص تخلفات صورت گرفته در فروش سهام متعلق به صندوق بازنشستگی فولاد که منجر به متضررشدن ۹۰ هزار بازنشسته این صنعت شده است، خبرساز شد.
پور ابراهیمی در نامه ارسال شده به قاضی سراج با اشاره به مکاتبات انجام شده با وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص موضوع تخلف شرکت های بورس و اوراق بهادار در زمان فروش سهام متعلق به صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد گفته است: با گذشت بیش از یکسال از این اقدام و واگذاری سهام متعلق به صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و تضییع حق هزاران بازنشسته فولاد در کشور متأسفانه هیچ کدام از ارگان های دخیل در این موضوع پاسخگوی این وضعیت نمی باشند.
بنابراین به دلیل بلا تکلیف ماندن این موضوع و جهت جلوگیری از تضییع حقوق بیش از ۹۰ هزار نفر از بازنشستگان صندوق فولاد کشور، خواستار انجام اقدامات قانونی و رسیدگی ویژه در راستای جلوگیری از تضییع حق بازنشستگان مذکور شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید