137192

روند رو به رشد تولید گندله در«فولاد خراسان»

دنیای معدن -کارکنان واحد تازه تاسیس گندله سازی «مجتمع فولاد خراسان» با تولید بیش از 94هزارتن گندله در شهریورماهروند دست یابی به ظرفیت اسمی را سرعت بخشیدند.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با بیان این که همکاران واحد گندله سازی این شرکت با تولید 94هزار و 29 تن گندله در شهریورماه، رکورد پیشین تولید این ماده اولیه فولادسازی را 16درصد ارتقا بخشیده و با تولید 18هزار و 885 تن بیش از بالاترین نصاب قبلی، گام جدی دیگری در دستیابی به ظرفیت اسمی این کارخانه برداشتند.

مهندس احمدی افزود: کارخانه گندله سازی این شرکت با ظرفیت 2.5 میلیون تن در اردیبهشت ماه امسال و با حضور رییس جمهور محترم، جناب آقای دکتر روحانی به بهره برداری رسید و دستیابی به این رکورد و تداوم افزایش تولید در این چند ماه، نشان از تلفیق موفقیت آمیز تجارب راه اندازی طرح های توسعه پیشین و درایت و توانمندی نیروهای انسانی و تلاش بی وقفه تلاشگران عرصه تولید «کالای ایرانی» دارد.

وی هماهنگی درمدیریت، همدلی کارکنان و انسجام بخش های پشتیبانی، تامین، تولید، کیفیت و همه نیروهای صف و ستاد را به عنوان مهم ترین دلایل توفیق این مجموعه و پایداری تولید دانست و از همدلی و تعهد همه همکاران در این راستا قدردانی کرد.

احمدی بابیان این که مجتمع فولاد خرسان به عنوان تنها قطب تولید فولاد که همه اجزای زنجیره تولید را در استان و حوزه جغرافیایی خود ایجاد کرده است، مجموعه ای بیش از پیش پایدار است و هم چنین ابراز امیدواری کرد که با توجه خاص به شرایط کنونی بازار و اتخاذ سیاستگذاری های تولید و نیز تجارت در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، در سال «حمایت از کالای ایرانی» تولیدکنندگان فولادی کشور، بتوانند سهم خود را در اشتغال، رونق تولید و حمایت از اقتصاد ملی به بهترین شکل ادا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید