137053

رشد فروش شمش فولادی «کچاد»/ رشد فروش گندله و کنسانتره تا پایان مهر

دنیای معدن - انتظار می رود که نرخ های فروش گندله و کنسانتره شرکت در مهر ماه، افزایش قابل توجهی را تجربه کند اما نرخ فروش هر تن شمش فولاد این شرکت با افزایش نزدیک به 20 درصدی، به 34 میلیون و 500 هزار ریال به ازای هر تن رسیده است.

به گزارش دنیای معدن، بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه شهریور ماه شرکت چادرملو، نرخ فروش هر تن شمش فولاد این شرکت با افزایش نزدیک به 20 درصدی، به 34 میلیون و 500 هزار ریال به ازای هر تن رسیده است. افزایش نرخ ارز در بازار آزاد، اصلی ترین عامل افزایش نرخ شمش فولاد شرکت محسوب می شود.

نرخ فروش گندله و کنسانتره این شرکت که بر مبنای ضریبی از نرخ های شمش فولاد خوزستان تعیین می گردد، با توجه به اینکه معاملات محصولات فولادی در بورس کالا از دهه پایانی مرداد ماه بر اساس نرخ های ارز بازار ثانویه ، تعیین گردید و تا قبل از این زمان، بر اساس نرخ های قبلی معامله می گردید، تغییر خاصی نداشته است و انتظار می رود که نرخ های فروش گندله و کنسانتره شرکت در مهر ماه، افزایش قابل توجهی را تجربه کند که دلیل این موضوع رشد بیش از 40 درصدی نرخ های فروش شمش فولاد خوزستان در آخرین معاملات این شرکت در بورس کالا است.

دیدگاهتان را بنویسید