137044

جشن تقدیر از «بهورزان» شهرستان فیروزه در «مجتمع فولاد خراسان; مدیرعامل فولاد خراسان: بهورزان، طلایه داران یکی از مهم ترین خدمات دولت و نظام هستند

مراسم تقدیر از بهورزان شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزه با حضور معاونان دانشکده علوم پزشکی نیشابور، مدیران شبکه بهداشت فیروزه و نیز مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در سالن اجتماعات این مجتمع بزرگ صنعتی برگزار شد.

در این مراسم که به مناسبت روز بهورز (12 شهریورماه) و در تاریخ دوشنبه 18 شهریور برگزار شد، از 60 بهورز شهرستان فیروزه توسط دانشکده علوم پزشکی نیشابور و به میزبانی مجتمع فولاد خراسان تقدیر به عمل آمد.

مهندس احمدی، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان، در این مراسم که با حضور معاونان «بهداشت» و «توسعه منابع» دانشکده علوم پزشکی نیشابور و معاون شبکه بهداشت و درمان فیروزه برگزار شد، با تبریک روز بهورز و قدردانی از تلاش های بهورزان برای پیشبرد اهداف نظام سلامت در نقاط محروم افزود: خدمت به مردم روستاها و ارتقای سطح بهداشت در اقصی نقاط کشور، کاری ارزشمند، خداپسند و مردم دوستانه است و شما بهورزان، طلایه داران این خدمت ارزنده نظام جمهوری اسلامی به مردم هستید.

وی با بیان این که سطح بهداشت در روستاهای کشور نسبت به گذشته تحولی چشم گیر پیدا کرده است، افزود: مجتمع فولاد خراسان، به عنوان شرکتی که در ایفای «مسئولیت اجتماعی» نسبت به جامعه پیرامونی خود جزو شرکت های پیشتاز بوده است، مشارکت در قدردانی از شما عزیزان را جزو وظایف خود می داند و من امیدوارم که نشاط و انگیزه و امید شما تلاشگران بهداشت و درمان، مایه برکات بسیاری برای مردمان سخت کوش روستاهای میهن مان باشد.

مدیر روابط عمومی مجتمع هم در بخشی از این مراسم، با خیر مقدم به مهمانان، افزود: خوشحال ام که به نمایندگی از همکاران پرتلاشم در مجتمع فولاد خراسان، میزبان شما جهادگران جبهه بهداشت و درمان هستم.

بقراط با بیان این که اهتمام به امر بهداشت به عنوان یک «واجب عینی» وظیفه ای است که بر دوش یکایک ما استوار است و هر یک از ما ابتدا باید رسالت فردی خود را در این امر ایفا نماییم، افزود: ارتقای شاخص های سلامت و تحقق استانداردهای جهانی بهداشت، نیازمند همکاری آحاد جامعه است و شما عزیزان به عنوان دیدبانان و متولیان امر بهداشت در نقاط دور از تسهیلات موجود در شهرها، کار و تعهدی ارزشمند برعهده دارید و البته نیاز است که در «فرهنگ سازی و پردازش ذهنیت عمومی» و تقویت تفکر فردافرد مردم در زمینه بهداشت به عنوان کاری مهم، ماندگار و تاثیرگذار بیش از پیش نقش آفرینی کنید.

وی افزود: امروز بیش از هر چیز نیازمند همدلی، حمایت از یکدیگر، اتحاد و دست در دست هم نهادن برای پشت سرگذاشتن دشواری ها و ساختن میهن مان هستیم و همدلی و هم افزایی، رمز پیروزی در کار و خدمتی است که هر یک از ما برعهده داریم.

گفتنی است حاضران در این مراسم پس از برگزاری جشن تقدیر، اهدای هدایا و اجرای برنامه های فرهنگی متنوع توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزه، بهورزان با همراهی کارشناسان مجتمع از خطوط مختلف تولید «مجتمع فولاد خراسان» بازدید کرده و با ابعاد مختلف عظیم ترین جبهه صنعتی شرق کشور آشنا شدند.

دیدگاهتان را بنویسید