137028

کشف انبار ورق آلومینیوم با ارزش مالی 16 میلیارد تومان در قم

دنیای معدن -مهدی ریاضی در گفتگو با خبرنگار حوزه قضائی خبرگزاری آنا در خصوص آخرین اقدامات سازمات تعزیرات حکومتی استان قم برای مقابله با احتکارکنندگان و افرادی که کالاهای اساسی مردم را با هدف گران فروشی اختفا می کنند، اظهار کرد:

ماموران سازمان تعزیرات حکومتی استان قم به صورت ویژه و نامحسوس در بازار حضور دارند و با هرگونه احتکار و اختفای کالا مقابله می کنند به طوری که در یک ماه گذشته ماموران ما موفق به کشف 250 جفت لاستیک شدند که در دو انبار اختفا شده بود. از طرفی در هفته های اخیر کارخانه ای کشف شد که اقدام به اختفای 15 هزار لیتر آبمیوه تاریخ گذشته کرده بود.

وی با اشاره به کشف انباری که اقدام به اختفای لوازم خانگی با ارزش مالی 6 میلیارد و 580 میلیون ریال کرده بود، ادامه داد: همچنین در یک ماه گذشته دو انبار برنج یکی با ارزش مالی یک میلیارد و 817 میلیون ریال و دیگری با ارزش مالی یک میلیارد و 200 میلیون ریال کشف شد. از طرفی در ادامه مبارزه و مقابله با ضربه زنندگان به اقتصاد کشور ماموران ما یک کارخانه آب معدنی که اقدام به گران فروشی کرده بود را کشف کردند که میزان پولی که این کارخانه از گران فروشی به دست آورده بود 80 میلیون تومان است.

مدیرکل تعزیرات استان قم افزود: از طرفی ماموران ما در اواخر مردادماه انباری را که افراد سودجو ورق آلومینیوم با ارزش مالی 16 میلیارد تومان اختفا کرده بودند را کشف و پلمپ کردند.

ریاضی تصریح کرد: در بحث مقابله با قاچاق نیز ماموران کامیونی که کفش قاچاق حمل می کرد را کشف کردند که حکم این افراد نیز صادر شده و باید 500 میلیون تومان را به مراجع ذی ربط برگردانند. از طرفی در اواسط مردادماه نیز ماموران ما تریلری که اقدام به حمل کالاهای قاچاق از قبیل مکمل های بدنسازی، مواد محترقه و مخزن گاز مایع می کرد را کشف کردند و این افراد نیز باید 6 میلیارد و 550 میلیون ریال به مراجع ذی ربط برگردانند.

وی در پایان گفت: همچنین در هفته گذشته 96 تعداد کولر که در انباری اختفا شده بود کشف شد.

دیدگاهتان را بنویسید