137020

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان مطرح کرد:سرمربی خارجی مدنظر نیست

دنیای معدن -


مدیرعامل باشگاه فولاد با بیان این‌که برای هدایت فولاد، گزینه خارجی را از ذهن‌مان خارج کرده‌ایم، گفت: هنوز با شخص خاصی مذاکره نکرده‌ایم و به دنبال بررسی گزینه‌ها هستیم. به گزارش روابط عمومی، به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، حبیب‌الله رضایی در گفت‌وگوی تلویزیونی شب گذشته، در خصوص برکناری سیدسیروس پورموسوی از هدایت تیم فولاد، اظهار داشت: با توجه به تصمیمات هیات مدیره باشگاه از زحمات آقای پورموسوی و همچنین کادر فنی تقدیر و تشکر کردیم، ضمن این‌که برای آن‌ها آرزوی موفقیت داریم. ان‌شاءالله این هفته جلسه هیات مدیره برگزار می‌شود تا درباره چند گزینه مدنظر به اجماع برسیم و بهترین گزینه را برای سرمربی‌گری فولاد انتخاب کنیم.
وی درخصوص گزینه‌های بسیاری که برای هدایت فولاد مطرح است نیز عنوان کرد:‌ هنوز با شخص خاصی مذاکره نکرده‌ایم و به دنبال بررسی گزینه‌ها هستیم. ان‌شاءالله سر فرصت کارها انجام می‌شود.
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید فولاد به آن نتیجه مدنظرش دست پیدا کند؟ گفت: با توجه به این‌که بیشتر بازیکنان ما جوان هستند و از نظر فنی نیز مورد نظر کادرفنی قبلی بودند، شک نکنید که سرمربی جدید هم که انتخاب می‌شود، نگاهش جوانگرایی خواهد بود و با ساختار و اهداف باشگاه هماهنگ است.
رضایی در پاسخ به این سوال که آیا شکست برابر سایپا در برکناری پورموسوی تاثیرگذار بود؟ عنوان کرد: خیر، این برکناری ربطی به بازی با سایپا نداشت.
وی بیان کرد: به دنبال جذب بازیکن جدید نیز هستیم و یکی دو گزینه مد نظر ما هستند که قرار است با نظر سرمربی جدید انتخاب و جذب شوند.
مدیرعامل باشگاه همچنین در پاسخ به این سوال که آیا گزینه خارجی نیز برای هدایت تیم مدنظر است؟ گفت: نه این‌که دنبال سرمربی خارجی نبودیم اما با توجه به نوسانات دلار، گزینه خارجی را از ذهن‌مان خارج کردیم.
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در پایان عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم تا فولاد را به جایگاه اصلی خودش برگردانیم

دیدگاهتان را بنویسید