136892

کارگران سیمان تهران نگران امنیت شغلی خود هستند؟

دنیای معدن - دلیلی که به کارگران گفتند این است که دیگر این خط هزینه و فایده اش باهم نمی خواند و می خواهند خط را از رده خارج اعلام کنند. به سایر بخش ها هم گفتند فعلا هر قطعه ای که نیاز دارند را می توانند از دستگاه های خط ما باز کنند.

یکی از کارگران کارخانه «سیمان تهران»، با ابراز نگرانی از تعطیلی احتمالی یکی از خطوط کارخانه گفت: چند وقت است که کارخانه مشغول تعمیرات یکی از خطوط کارخانه است. اما درست زمانی که تنها ده درصد از تعمییرات کارخانه مانده بود؛ به کارگران گفته شد این خط دیگر مقرون به صرفه نیست و می خواهند خط را تعطیل کنند.
این کارگر در ادامه گفت: دلیلی که به کارگران گفتند این است که دیگر این خط هزینه و فایده اش باهم نمی خواند و می خواهند خط را از رده خارج اعلام کنند. به سایر بخش ها هم گفتند فعلا هر قطعه ای که نیاز دارند را می توانند از دستگاه های خط ما باز کنند.
اما عباس عبدالله زاده (رئیس شورای کار کارخانه سیمان تهران) با دادن اطمینان به کارگران برای عدم تعطیلی خطوط کارگران گفت: به تمام کارگران اطمینان می دهم که هیچکدام از خطوط کارخانه تعطیل نخواهد شد و هیچ کس در این کارخانه قصد تعدیل نیروی کارگری را ندارد.
وی در ادامه تصریح کرد: موضوع خطوط ۴و۶ کارخانه سیمان به خاطر بحث آلایندگی که در تهران از پاییز بیشتر می شود از جانب محیط زیست همیشه مورد پیگیری بوده است. ما اخیرا با خرید غبارگیر بک گاز درصدد کاهش آلایندگی خطوط کارخانه سیمان برآمده ایم. اینکه تا امروز طول کشیده مربوط به بحث دلار و بالا رفتن ارز بوده است که با خریدی که اخیرا از جانب مدیریت کارخانه صورت گرفته است، جایی برای نگرانی نیست و خطوط به چرخه تولید ادامه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید