136707

انتخاب پیمانکار خرید پارچه فیلتر پرس مورد نیاز کارخانه طلای زرشوران

دنیای معدن - شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در نظر دارد نسبت به انتخاب پیمانکار برای خرید 2000 (دو هزار) عدد پارچه فیلتر پرس مورد نیاز کارخانه طلای زرشوران، مناقصه عمومی یک مرحله ای برگزار کند.

به گزارش دنیای معدن، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران از تمامی شرکت ها و پیمانکاران ذیصلاح که مایل به شرکت در این مناقصه هستند دعوت می کند که برای دریافت اسناد مناقصه به دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران یا به آدرس دفتر مرکزی به نشانی تهران، میدان ولیعصر، خیابان شقایق، پلاک 5 و 7 مراجعه کنند.

محل انجام پروژه در شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران و مدت پروژه نیز 20 ماه کامل شمسی عنوان شده است.

علاقمندان به شرکت در این مناقصه می توانند برای دریافت اسناد مناقصه، حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16) روز دوشنبه مورخ پنجم شهریور ماه 97 با ارایه اصل فیش بانکی و معرفی نامه کتبی معتبر در یکی از روزهای اداری به دبیرخانه کمیسیون معاملات به نشانی استان آذربایجان غربی، شهرستان تکاب، کیلومتر 38 جاده تخت سلیمان، روستای زرشوران، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران مراجعه کنند.

همچنین متقاضیان باید پیشنهاد های خود را حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16) روز یکشنبه مورخ 18 شهریورماه 97 به دبیرخانه کمیسیون معاملات به نشانی فوق تحویل دهند.

زمان بازگشایی پاکت های مناقصه نیز ساعت 14 بعد از ظهر روز سه‌شنبه بیستم شهریورماه 97 در محل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید