136535

ثبت رکورد تولید مس و سنگ آهن در BHP

دنیای معدن - بی اچ پی گزارش داد به رکورد جدیدی در تولید سالانه از معدن Western Australian دست یافته است و در یک سال مالی منتهی به 30 ژوئن، حجم تولید سنگ آهن این کمپانی 289 میلیون تن ثبت شده است. همچنین، تولید مس این کمپانی با 32 درصد افزایش به 1/75میلیون تن رسید.

به گزاش دنیای معدن و به نقل از مس پرس، این رشد تولید در 2017 عمدتاً ناشی از رشد تولید معدن اسکوندیدا و افزایش سطح تولید در پروژه توسعه ای Los Colorados بوده است. رشد 57درصدی تولید معدن اسکوندیدا و افزایش حجم تولید آن به 1/2میلیون تن، عمدتاً به دلیل وقفه تولیدی در این معدن طی سال گذشته بوده است.

کمپانی بی اچ پی اعلام کرد که تولید هدف گذاری شده در سال جاری در محدوده 1/12 تا 1/18میلیون تن خواهد بود، زیرا رشد تولید احتمالی توسط کاهش قابل توجه سطح عیار کانه ها جبران خواهد شد. تولید مس در معدن Olympic Dam واقع در کشور استرالیا در سال گذشته با 18درصد کاهش به 137هزار تن رسید که علت اصلی این افت تولید، عملیات تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده واحد ذوب این معدن در نیمه اول سال مالی و تأخیر در راه اندازی عملیات توسعه ای بوده است. بر اساس این گزارش، این معدن در سه ماهه منتهی به ژوئن به ظرفیت کامل خود دست یافت.

بی اچ پی همچنین اعلام کرد که تولید هدف گذاری شده معدن مذکور طی سال جاری در محدوده 200 تا 220 هزار تن خواهد بود که این رشد تولید با بهبود پایدار عملیات ها و افزایش سطح عیار کانه ها در مناطق جنوبی حاصل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید