136390

شرکت مجتمع فولاد خراسان عنوان واحد نمونه استان را به خود اختصاص داد

دنیای معدن -با حضور وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در همایش روز صنعت و معدن و تجارت در مشهد ، از شرکت مجتمع فولاد خراسان به عنوان واحد نمونه استان تجلیل به عمل آمد.

شرکت مجتمع فولاد خراسان که عنوان واحد نمونه صنعتی کشوری در سال 1396، را دارد در میان انتخاب های برتر صنعت استان خراسان رضوی در سال 1397 جای گرفت و در همایش تجلیل از صنعت گران نمونه استان لوح تقدیر واحد نمونه استان را به خاطر عملکرد سال 1396 کسب کرد.

در این مراسم که 5 شنبه 14 تیرماه در سالن همایش های نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، دکتر ربیعی، وزیر «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» سخنرانی کرد. رشیدیان استاندار خراسان رضوی، علیرضایی رییس سازمان «صنعت، معدن و تجارت» استان، جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استانی در همایش فوق که به همت «خانه صنعت، معدن و تجارت» خراسان رضوی برپا شده بود شرکت داشتند و مهندس اسماعیلی، معاون برنامه ریزی و فناوری شرکت به نمایندگی از همکاران فولاد خراسان لوح تقدیر این برنامه سالانه را دریافت کرد.

آقایان مهندس پارسا و صبوریان معاونان «بازاریابی و فروش» و «منابع انسانی و امور اجتماعی» نیز به نمایندگی از هیات مدیره و مدیرعامل شرکت در این مراسم حضور داشتند.

در سالن برگزاری این همایش تیزر تبلیغاتی شرکت برای حضار به نمایش درآمد .

دیدگاهتان را بنویسید