136299

تامین مالی احداث 5 باب فضای آموزشی در مناطق زلزله زده و اهدای یک دستگاه سی تی آنژیو گرافی به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سوی بانکهای دولتی کشور

بر اساس تفاهم نامه فیمابین بانکهای ملی، سپه و صنعت و معدن با استانداری ، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه تجهیز 5 باب فضای آموزشی در مناطق زلزله زده و خرید یک دستگاه سی تی آنژیوگرافی انجام خواهد گرفت.
بر اساس این تفاهم نامه 5 باب فضای آموزشی شامل دو هنرستان 15 کلاسه پسرانه و دخترانه در سرپل ذهاب ، یک دبیرستان 12 کلاسه در قصر شیرین، یک مدرسه 6 کلاسه در ثلاث باباجانی، یک مدرسه 9 کلاسه دربان مزاران شهرستان دالاهو به مبلغ 12 میلیارد تومان از سوی بانکهای صنعت و معدن، ملی و سپه به عنوان نمایندگان بانکهای دولتی برای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه تخصیص پیدا کردکه هم اکنون در حال اجرا می باشد .
بر اساس این گزارش صبح امروز شنبه 16 تیرماه، حسین‌زاده، چغازردی و افخمی مدیران عامل بانک های ملی، سپه و صنعت و معدن در سفری یک روزه به استان کرمانشاه از مناطق زلزله زده شهرستان های سرپل ذهاب و قصر شیرین بازدید و در جریان آخرین وضعیت و پیشرفت ساخت فضای های آموزشی تامین مالی شده از سوی این بانکها قرار گرفتند.
هم چنین بر اساس این تفاهم نامه ، یک دستگاه سی تی آنژیوگرافی نیز با مشخصات 256 اسلایس به مبلغ 11 میلیارد تومان خریداری و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرارخواهد گرفت.
قرار است در جلسه‌ای که عصر امروز در استانداری استان کرمانشاه و با حضور استاندار ، نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل بانکهای ملی ، سپه و صنعت و معدن به نمایندگی از بانکهای دولتی برگزار می‌شود، پیشرفت احداث فضاهای آموزشی و هم چنین اهدای دستگاه سی تی آنژیوگرافی به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مورد بررسی قرار گیرد .

دیدگاهتان را بنویسید