136187

تحلیل اینوستینگ از عوامل موثر بر قیمت فلزات گرانبها در روزهای آینده

دنیای معدن - تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا به خصوص نرخ تورم تاثیر زیادی بر قیمت جهانی فلزات گرانبها به خصوص طلا در روزهای آینده خواهد داشت. لطفا نظرات خود را در باره این خبر با سایرین به اشتراک بگذارید.

به گزارش اینوستینگ، به نظر می رسد قیمت طلا تحت تاثیر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا، افزایش نرخ بهره اوراق قرضه خزانه داری آمریکا و جنگ تجاری بین واشنگتن و پکن با کاهش روبرو شده است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا هفته گذشته برای دومین بار متوالی با افت نسبی روبرو شده و به پایین ترین سطح خود در شش ماه اخیر رسیده است.

به نظر می رسد بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا موجب خواهد شد تا فدرال رزرو طی ماه های آینده نیز نرخ بهره را افزایش دهد و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا و سایر فلزات گرانبها وارد کند.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی انتشار امارهای تورم و رشد اقتصادی آمریکا تاثیر مهمی بر بازارهای بین المللی طی روزهای آینده خواهد داشت.

امروز سه شنبه قرار است آمارهای شاخص اعتماد مصرف کننده آمریکا منتشر شود. چهارشنبه کنفرانس خبری رئیس بانک مرکزی انگلیس برگزار می شود.

آمارهای مربوط به سفارش کالاهای بادوام در آمریکا نیز منتشر خواهد شد. روز پنجشنبه بانک مرکزی نیوزلند نرخ بهره جدید را اعلام خواهد کرد. آلمان نیز آمارهای اولیه نرخ تورم را منتشر می کند.

آمریکا آخرین بازنگری درباره رشد اقتصادی در سه ماه نخست 2018 را اعلام خواهد کرد.

روز جمعه انگلیس آمارهای بازنگری شده رشد اقتصادی در سه ماه نخست امسال را منتشر می کند. منطقه یورو آمارهای اولیه تورم مصرف کننده را اعلام می کند.

آمریکا نیز آمارهای تورم مصرف کننده را طی ماه گذشته اعلام خواهد کرد.

به نظر می رسد قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار و تنش های تجاری در عرصه بین المللی قرار خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید