136177

ساختمان جدید شعبه بانک صنعت و معدن در همدان افتتاح شد

ساختمان جدید شعبه بانک صنعت و معدن در استان همدان طی مراسمی با حضور محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان ، علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک و جمعی از مسئولین استان افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، احداث ساختمان جدید به منظور ارتقاء سطح خدمت رسانی این بانک در راستای توسعه صنعتی استان صورت گرفته است .
نیکبخت در این مراسم گفت : بانک صنعت و معدن بانکی است که صنعتگران ، مسئولین و همه مردم نسبت به نقش مهم آن در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال در کشور آگاهند.
وی مدیریت ارشد بانک صنعت و معدن را فردی توصیف کرد که سال های متمادی در صنعت کشور فعالیت داشته ، بخش تولید را به خوبی می شناسد و امروز به عنوان یک مدیر ارشد بانکی علاوه بر اعطای تسهیلات ، به عنوان یک مشاور کارآمد در کنار صنعتگران کشور است.
افخمی نیز در این مراسم اعلام داشت : به زودی یک طرح بزرگ صنعتی با میزان اشتغالزایی بالا توسط بانک صنعت و معدن در استان همدان تامین مالی خواهد شد که نقش کارآمدی در توسعه صنعتی استان خواهد داشت.
گفتنی است بانک صنعت و معدن طرح های زیادی را در استان همدان تامین مالی کرده است که از آن میان می توان به فروسیلیس غرب پارس و پویا طب هگمتانه اشاره کرد.
در ضمن صنایع کوچک و متوسط همدان مبلغ 40 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید