136136

توزیع ۳۳۰ ریال سود خالص به ازای هر سهم برای سهامداران چادرملو

دنیای معدن - یزد ـ مجمع عمومی سالانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با حضور ۹۳ درصد از سهامداران برگزار و مبلغ ۳۳۰ ریال سود خالص به ازای هر سهم بین سهامداران توزیع شد.

به گزارش دنیای معدن، محمود نوریان، مدیرعامل چادرملو در جلسه مجمع عمومی سالانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که با حضور نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، به ارائه گزارشی از عملکرد برنامه های اجرایی شامل عملیات استخراح، تولید و فروش محصولات و پیشرفت فیزیکی طرح های در دست اجرای چادرملو پرداخت.

نوریان با اشاره به اهداف کوتاه مدت چادرملو بیان کرد: ادامه روند اجرای برنامه های تولید کنسانتره سنگ آهن بالاتر از ظرفیت اسمی (مشابه سالهای گذشته) و تولید محصولات سنگ آهن دانه بندی شده، گندله، فولاد و نورد میلگرد در شرکت فولاد سرمد ابرکوه طبق برنامه مصوب سال ۱۳۹۶، آغاز تولید تجاری ۳۰۰ هزار تن محصول شمش فولاد در کارخانه فولاد چادرملو، ادامه عملیات اجرایی نصب تجهیزات و ماشین آلات پروژه احداث کارخانه احیاء مستقیم با ظرفبت سالانه یک میلیون و ۵۵۰ هزار تن آهن اسفنجی، در جوار کارخانه فولاد و گندله سازی و حصول به پیشرفت فیزیکی مناسب و شروع راه اندازی آزمایشی در تیر ماه سال ۱۳۹۷ از جمله این برنامه هاست.

وی، تولید ۳۰۰ هزار تن میلگرد در طرح شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد اَبرکوه، نهایی کردن عملیات طرح تأمین آب از محل اجرای شبکه فاضلاب شهرستان اردکان و انتقال آب به مجتمع گندله سازی اردکان و بهره برداری کامل از طرح فوق در سال ۱۳۹۶ را از دیگر برنامه های کوتاه مدت چادرملو برشمرد.

مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به اینکه سه طرح نیز در چشم انداز پنج ساله این مجتمع پیش بینی شده است، افزود: طرح احداث دو واحد نورد به ظرفیت سالانه ۱.۲ میلیون تن میلگرد در جوار کارخانه فولاد سازی واقع در مجتمع صنعتی چادرملو و با سرمایه گذاری ۳ هزار میلیارد ریال با استفاده از فاینانس خارجی، احداث کارخانه گندله سازی جدید با ظرفیت تولید سالانه ۴ میلیون تن در مجتمع صنعتی چادرملو با سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریال با استفاده از فاینانس خارجی و برنامه برای دستیابی به معادن جدید جهت بهره برداری، سه طرح در دست برنامه ریزی چادرملو است.

بازرس قانونی نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد هیئت مدیره چادرملو، صورت های مالی مشتمل بر ترازنامه، سود و زیان و یادداشت های پیوست آن برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۶ ارائه کرد.

در این جلسه سود سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۶ به ازای هر سهم ۳۳۰ ریال اعلام شد که این میزان بین سهامداران توزیع شد.

در این جلسه همچنین معاملات مشمول ماده ۱۲۹ لایحه اصلاحی قانون تجارت مورد تایید و تصویب قرار گرفت ضمن اینکه حق حضور و پاداش هیئت مدیره نیز تعیین شد.

دیدگاهتان را بنویسید