136106

نظرسنجی کیتکو نیوز: روند قیمت طلا طی هفته آینده چگونه است؟

دنیای معدن - تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده با افزایش روبرو خواهد شد. لطفا نظرات خود را در باره این خبر با سایرین به اشتراک بگذارید

به گزارش دنیای معدن، قیمت جهانی کالاها به خصوص فلزات گرانبها پس از تشدید جنگ تجاری بین آمریکا و چین بار دیگر با کاهش شدیدی روبرو شده است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در پایان مبادلات هفته گذشته به مرز 1280 دلار در هر اونس رسیده که این پایین ترین قیمت از ابتدای سال 2018 به شمار می رود.

ترامپ سرانجام تصمیم خود برای اعمال تعرفه های تجاری علیه چین را عملی کرده و تعرفه 50 میلیارد دلاری را اعمال کرده است. چین نیز در مقابل تعرفه 25 درصدی را علیه واردات کالا از چین وضع کرده است.

بانک مرکزی اروپا در تازه ترین نشست خود اعلام کرده است که نرخ بهره را تا تابستان 2019 افزایش نخواهد داد.

در نظرسنجی کیتکو نیوز 16 کارشناس اقتصادی وال استریت شرکت کرده اند که 10 نفر معادل 63 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا افزایش خواهد یافت. 4 نفر معادل 25 درصد اعلام کردند قیمت طلا با کاهش روبرو می شود و 2 نفر معادل 13 درصد به عدم تغییر قیمت طلا رای دادند.

در نظرسنجی آنلاین نیز 1081 نفر شرکت کردند که 683 نفر معادل 63 درصد اعلام کردند قیمت طلا روندی صعودی خواهد داشت، 306 نفر معادل 28 درصد به کاهش قیمت طلا رای دادند و 95 نفر معادل 8 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا تغییری نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید