136091

بهره برداری از کارخانه آلومینیوم لامرد تا پایان امسال

دنیای معدن - فرماندار لامرد با اشاره به راه اندازی کارخانه آلومینیوم لامرد تا پایان امسال گفت: همه بنگاه های اقتصادی و فعالان صنعتی شهرستان لامرد باید از نیرو های بومی استفاده کنند.

به گزارش دنیای معدن؛ حسین شبانی نژاد فرماندار لامرد در میان کامیون داران و رانندگان وسایل نقلیه سنگین در کارخانه سیمان لامرد بیان کرد: برای حمایت از رانندگان و پیگیری مطالبات آنان باید انجمن حمل ونقل در شهرستان لامرد فعال شود تا بتواند در زمان لازم مطالبات صنفی و رانندگان را پیگیری کند.

وی با اشاره به راه اندازی کارخانه بزرگ آلومینیوم لامرد تا پایان امسال تصریح کرد: کارخانه آلومینیوم لامرد با ظرفیت تولید بیش از ۳۰۰ تن شمس آلومینیوم در سال از ظرفیت بزرگی برای ایجاد اشتغال برخوردار بوده و اگر در این زمینه، مدیریت مناسب و درستی وجود داشته باشد می توان شاهد جذب بسیاری از جوانان جویای کار باشیم و مشکل بیکاری شهرستان را مرتفع کنیم.

فرماندار لامرد با تاکید بر امکان ایجاد تغییر و تحول در حوزه مدیران صنعتی در شهرستان لامرد ادامه داد: مشکلات جوانان و خانواده آنان به خصوص کسانی که تازه ازدواج کرده اند تأمین زندگی خانواده و امنیت شغلی است.

ابراهیم غلام زاده مدیرعامل کارخانه سیمان لامرد نیز در این نشست افزود: کارخانه سیمان لامرد با تولید روزانه ۴ هزار تن سیمان به عنوان یکی از کارخانه های بزرگ صنعتی در استان فارس است که به دلیل کیفیت مناسب این محصول شاهد ثبت سفارش برای تأمین سیمان در طرح های بزرگ ملی هستیم.

وی اضافه کرد: خانواده بزرگ حمل ونقل شهرستان لامرد به عنوان سومین شهرستان پیشتاز در حمل بار در استان فارس سالانه بیش از ۵ میلیون تن بار را در کشور جا بجا می کنند که انتظار می رود با توجه به نزدیک بودن به دریا و با حمایت از این صنعت بتوانیم شهرستان لامرد را به کانون بار ترانزیتی و صادراتی کشور تبدیل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید