136071

بسته سرمایه گذاری بخش معدن آذربایجان غربی آماده سازی می شود

دنیای معدن - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: با هدف بهینه سازی جلب سرمایه گذاران بسته سرمایه گذاری بخش معدن آذربایجان غربی آماده سازی می شود.

به گزارش دنیای معدن، رضا حسینی امروز در دومین جلسه شورای معادن آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت جلب و جذب سرماه گذاران در بخش های مختلف استان اظهار داشت: این منطقه در زمینه های زیادی بستر لازم برای سرمایه گذاری را دارد بنابراین باید این بسترها به خوبی برای علاقه مندان تبیین و شناسانده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: امروز آماده سازی بسته سرمایه گذاری برای بخش معدن استان یک ضرورت موکد است که باید به سرعت مهیا شود.

وی تصریح کرد: برای استفاده بهینه از پهنه های معدنی استان، بسته های سرمایه گذاری باید به سرعت به سرمایه گذاران ارائه شود.

حسینی معادن طلای آذربایجان غربی را از ظرفیت های بی نظیر برای توسعه منطقه بر شمرد و اظهار داشت: لازمه توسعه صنعت طلا در آذربایجان غربی راه اندازی صنایع پایین دستی در جوار معادت طلاب از جمله در شهرستان تکاب است.

وی گفت: لازم است به سرعت برای راه اندازی و فعال سازی کارگاههای طلاسازی در تکاب اقدام شود چرا که این کار علاوه بر ایجاد ارزش افزوده، رونق اقتصادی و اشتغالزایی در منطقه را در پی می آورد.

حسینی تصریح کرد: استانداری آذربایجان غربی به جد به دنبال رفع موانع از پیش روی معدن کاران است تا این ظرفیت برای توسعه استان به درستی به کار گیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: فعال سازی معدن تیتانیم قره آغاج ارومیه و راه اندازی صنایع پایین دستی آن نیز در دستور کار استانداری آذربایجان غربی قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید