135927

صبح یزد: حاشیه های جنجالی یک معدن ثروتمند در استان یزد

دنیای معدن - روزنامه صبح یزد در مطلبی با عنوان «حاشیه های جنجالی یک معدن ثروتمند در استان یزد» به موضوع تاسیس مجتمع رفاهی و ورزشی توسط مجتمع معدنی چادرلو م در اردکان پرداخته است.

در بخشی از این مطلب آمده است: معدن سنگ آهن چادرملو در قلب کویر مرکزی ایران، در دامنه شمالی کوههای خاکستری رنگ چاه محمد در حاشیه جنوبی نمک زار ساغند به فاصله 180 کیلومتری شمالی شرقی شهر یزد و 300 کیلومتری جنوب طبس یکی از ثروتمند ترین معادن کشور است که از هفته گذشته وارد حاشیه های جدیدی شد.
این روزها بازار بحث در خصوص مجتمع رفاهی دویست میلیاردی اردکان داغ است. این مجتمع معدنی هفته گذشته بعد از بازدید ناطق نوری یکی از کارگزاران ارشد نظام اعلام کرد یک مجتمع رفاهی و ورزشی دویست میلیاردی در شهر اردکان تاسیس می کند که با واکنش و حیرت برخی فعالان اجتماعی و فرهنگی مواجه شد.
برخی از فعالان شهر یزد به موسوی بیوکی نماینده این شهر تاختند که اینگونه امتیاز گرفتن ها را از محمد رضا تابش نماینده اردکان فراگیرد و دید بیشتری را به فعالان اجتماعی و فرهنگی با امتیاز گرفتن از واحدهای بزرگ صنعتی که باید مقداری از درآمد خود را در حوره فرهنگی و اجتماعی لحاظ کنند انجام دهد.
اما این مسئله فقط حاشیه های جنجالی بین فعالان سیاسی و اجتماعی نبود و طی چند روز گذشته اعضای شورای شهر یزد و اردکان طی بحث هایی در صحن های علنی خود در شورا به همدیگر تاختند.
روزنامه صبح یزد به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی محسن ماندگاری در گستره استان یزد منتشر و توزیع می شود.
استان یزد 146 رسانه دارای مجوز دارد که از این تعداد 104 مجوز برای نشریات مکتوب، 27 مجوز برای رسانه های برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری) و 15 مجوز برای رسانه های الکترونیک - غیربرخط صادر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید