135829

با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو و نماینده مردم خواف در مجلس:

باند دوم جاده خواف - سلامی افتتاح شد

دنیای معدن - باند دوم جاده جاده خواف-سلامی در محدوده مجتمع معدنی سنگان با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو و نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

به گزارش دنیای معدن،‌ مهدی کرباسیان در این مراسم گفت: افتتاح طرح های منطقه سنگان موجب رشد اشتغال در منطقه شده است و این منطقه آینده درخشانی دارد.

وی سرمایه گذاری در این طرح را 40 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: احداث این جاده از دو سال پیش آغاز شد و امروز مردم منطقه شاهد به ثمر رسیدن آن هستند.

کرباسیان با بیان اینکه همکاری مناسبی نیز با وزارت راه در این بخش داریم اظهار داشت: در مسیر تربیت حیدریه نیز پروژه ای نیز برای تردد وسایل نقلیه احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم منطقه را وظیفه خود می دانیم، ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده، جاده های اطراف معدن هم توسعه خواهند یافت.

کرباسیان افزود: بخشی از طرح های ایمیدرو در این ناحیه، توسعه ظرفیت حمل در بخش ریلی است.

رییس هیات عامل ایمیدرو درباره اثرات اجرای طرح های معدنی و صنایع معدنی در سنگان گفت: این طرح ها به سبب اینکه بخش های اجتماعی همچون جاده و امور درمانی را نیز در برمی گیرد، موجب توسعه منطقه می شود.

وی در مورد اجرای برنامه اکتشاف در سنگان اظهار داشت: ذخایر معادن سنگان با اجرای برنامه های اکتشاف، افزایش یافته است.

به گفته کرباسیان، سنگان با توجه به کارخانه هایی که راه اندازی کرده و در دست راه اندازی دارد،‌ محل مناسبی برای ایجاد پشتوانه در صنعت فولاد کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید