135586

تولید کنندگان در بخش های مختلف، خام فروشی نکنند

فرامرز نیک سرشت افزود: انتظار می رود تا این بخش ها حوزه های تخصصی صادراتی خود را در اولویت قرار دهند.
نیک سرشت گفت: نمی توان برای همیشه شمش خام و محصولات کشاورزی را بلافاصله بعد از تولید صادر کرد، بنابراین برای جلوگیری از خام فروشی تولیدکننده ها حداقل یک فرآیند جدید به چرخه تولید خود اضافه کنند.
معاون استاندار زنجان تاکید کرد: اعضای شورای برنامه ریزی زنجان باید در تهیه دستور کار جلسات جهت رفع موانع اقتصادی مشارکت فعال داشته باشند، تا بتوان تصمیم گیری مناسبی در این حوزه داشت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان نیز گفت: این استان به طور کلی در تحقق بودجه سال 96 عملکرد مطلوبی داشت و بودجه بسیاری از بخش ها محقق شد، اما صزوری است بودجه عمرانی بیشتر از این تخصیص یابد.
مهرداد سلطانی، ابراز کرد: با این سطح از تخصیص های بودجه عمرانی، نمی توان استان را به اهداف مورد نیاز رساند، چرا که پروژه های نیمه تمام زیادی در استان وجود دارد.
معاون استاندار زنجان اظهار داشت: بسیاری از این پروژه ها بیش از 10 سال است که نیمه تمام بوده و پیمانکاران شان، مطالبات انباشته ای دارند که باید نسبت به پرداخت آنها اقدام شود.
سلطانی خاطرنشان کرد: باید پروژه های نیمه تمام قابل واگذاری جهت اتمام، واگذار شده و در غیر این صورت، نسبت به تکمیل و اتمام این پروژه ها طی سالجاری و سال های آینده، برنامه ریزی شود.
به گزارش ایرنا، طی سال 96 برای 12 هزار و 343 نفر در حوزه های صنعتی، معدنی و تجارتی این استان اشتغالزایی شد.
سال گذشته بخش معدن زنجان شاهد افزایش 90 میلیارد ریالی سرمایه گذاری بود، اقدامی که منجر به اشتغال 140 نفر در این بخش شد.

دیدگاهتان را بنویسید