135577

اعلام آمادگی همکاری مشترک معدنی اصفهان و روسیه

دنیای معدن -مدیر هلدینگ Poctexkom روسیه در نشتستی با فعالان معدنی این استان در اتاق بازرگانی اصفهان گفت: این هلدینگ اقتصادی در استان سوردلوفسک با ذخایر معدنی و کارخانه های صنایع معدنی و فلزی فعال است.

الکساندر وارسوف افزود: این هلدینگ علاوه بر بخش های معدنی در صنایع فلزی ،چوب و مواد غذایی فعال و آماده همکاری مشترک دراین زمینه با شرکت های فعال استان اصفهان است.

وی تولید تیتانیوم و نیکل را دو محصول عمده این هلدینگ برشمرد و تاکید کرد:برای تولید و توزیع مواد معدنی از جمله کانی های فلزی می توان همکاری مشترکی با شرکت های استان اصفهان آغاز کرد .

احمد دادوند عضو کمیسیون معادن و مدیر شرکت سرمایه گذاری تکادو اصفهان هم در این نشست تجاری هم برای همکاری شرکت های معدنی استان اصفهان با هلدینگ روستک کم اعلام آمادگی کرد و گفت: استان اصفهان تولید کننده 70 درصد فولاد ایران و از جایگاه ویژه ای در صنایع فلزی کشور برخوردار است.

شهریار شعبانی دبیر کمیسیون معادن استان اصفهان هم در این دیدار از آمادگی بخش معادن استان اصفهان برای همکاری با هلدینگ روستک کم خبر داد و گفت:تبادلات تجاری مواد معدنی و مواد فرآوری شده می تواند گام نخست همکاری استان اصفهان و سوردلوفسک باشد.

حسام فرهادی مشاور کمیسیون معادن در این دیدار گفت:استان اصفهان دارای 600 معدن فعال در بخش کانی های فلزی و غیرفلزی است و می تواند با استان سوردلوفسک روسیه در بخش سنگ های تزیینی و مواد اولیه واحدهای تولیدی صنعتی همکاری نزدیکی تعریف کند.

دیدگاهتان را بنویسید