135489

استخراج بیش از یک میلیون تن زغال سنگ در معادن پروده طبس

دنیای معدن - مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس گفت: در سال گذشته توسط دو هزار و ۲۰۰ نیرو در مجموع میزان حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن زغال توسط این شرکت از معادن مرکزی و شماره یک منطقه پروده استخراج شده است.

به گزارش دنیای معدن ،در خصوص میزان استخراج زغال در طبس اظهار داشت: حوضه زغال سنگ طبس با وسعتی بالغ بر ۳۰ هزار کیلومتر مربع با ذخیره اکتشافی تاکنون ۲٫۷۵ میلیارد تن زغال سنگ کک شو و حرارتی یکی از بزرگ ترین ناحیه های زغالی در خاورمیانه به شمار می رود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته در مجموع میزان حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن زغال توسط این شرکت از معادن مرکزی و شماره یک منطقه پروده استخراج شده است که کل عملیات معدن کاری شامل پیشروی، استخراج و خدمات فنی و پشتیبانی در این معادن توسط حدود دو هزار و ۲۰۰ نیرو انجام می گیرد.

مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس اضافه کرد: همچنین در سال گذشته میزان تولید کنسانتره زغال سنگ در مجموع ۵۷۰ هزار تن بوده است که در اواخر سال گذشته قرارداد صدور کنسانتره به کشور چین نیز نهایی شد و در فاز نخست یک محموله ۲۰ هزار تنی کنسانتره زغال سنگ تولیدی این شرکت به کشور چین ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید