135362

کار و تلاش در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان در جامعه امید به همراه می آورد

حجت الاسلام والمسلمین شمسیان امام جمعۀ شهرستان خواف در مراسمی که به مناسبت میلاد موفور السرور حضرت فاطمه صدیقه سلام الله علیها و گرامیداشت مقام زن برگزار شد، در حضور فرماندار شهرستان خواف، مدیرعامل، معاونان و جمعی از کارکنان و خانواده های شرکت فولاد سنگان تصریح کرد: نقش مؤثر شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان در افزایش اشتغالزایی، توسعۀ عمرانی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان خواف قابل تحسین است.

وی در این مراسم که در سالن شهید مدرس ادارۀ فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) این شخصیت بزرگ تاریخ را الگویی مناسب در زندگی جوانان معرفی کرد و با برشماری برخی خصایل و ویژگیهای ارزندۀ بانوی دو عالم و مادر مهربانی ها، الگوبرداری از این شخصیت را لازمۀ داشتن یک زندگی سرشار از معنویت و بابرکت دانست.

حجت الاسلام والمسلمین شمسیان کار و تلاش کارکنان شرکت فولاد سنگان خراسان را در راه کسب روزی حلال از بالاترین ارزشها و مصداق جهاد در راه خدا دانست و ادامه داد: به کارگیری جوانان در این کارخانه آثار مثبت و ارزشمندی در کاهش بیکاری، طلاق و آسیبهای اجتماعی در این منطقه از کشور داشته است.

امام جمعۀ شهرستان خواف افزود: برای ما مایۀ افتخاراست که جوانان این منطقه با توکل بر خدا و پشتکار، هر روز به افتخارات بزرگی دست پیدا میکنند.

وی با اشاره به افتتاح کارخانه پنج میلیون تنی کنسانتره سازی فولاد سنگان در سال آتی از افزایش فرصتهای شغلی، توسعۀ عمرانی و اقتصادی و امید به زندگی در این شهرستان ابراز خرسندی کرد و راه اندازی این کارخانۀ بزرگ ملی در سال آینده را لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب در ایجاد اشتغال، تولید و کاهش بیکاری دانست.

امام جمعه شهرستان خواف خاطرنشان کرد: فعالیت شرکتهایی همچون شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان برای جامعه امید به ارمغان میآورد و نقشه های دلسردکنندۀ دشمن را نقش بر آب میسازد.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار امیدواری کرد: در سال آینده با تکمیل طرحهای توسعۀ این شرکت، شاهد رونق بیش ازپیش این منطقه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید