135316

پرداخت کامل حقوق معوقه بازنشستگان فولاد

دنیای معدن - حقوق معوقه ماه های بهمن و اسفند و عیدی بازنشستگان فولاد کرمان با پیگیری های دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به طور کامل پرداخت شد.

به گزارش دنیای معدن،با پیگیری های مستمر دکتر «پورابراهیمی» رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، حقوق معوقه ماه های بهمن و اسفند بازنشستگان صنعت فولاد استان کرمان هم چنین عیدی آن ها به صورت کامل پرداخت شد.

نشست مشترک رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با رئیس صندوق فولاد کشور طی هفته های گذشته در مورد تعیین تکلیف پرداخت حقوق ماه های پایانی سال بازنشستگان فولاد برگزار شد.

طی مذاکرات صورت گرفته در این زمینه، مقرر شده تا به صورت قطعی پرداخت حقوق بهمن و اسفندماه به همراه عیدی بازنشستگان صنعت فولاد تا پایان سال صورت گیرد که این امر به صورت کامل محقق شد.

در همین راستا کانون بازنشستگان صنعت فولاد کرمان، طی نامه ای به دکتر پورابراهیمی از زحمات، پشتیبانی و پیگیری های مجدانه و مستمر ایشان در احقاق حق، قشر زحمتکش و زجردیده معادن زغالسنگ کرمان و بازنشستگان صنعت فولاد در مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

کانون بازنشستگان صنعت فولاد کرمان در نامه تقدیر از دکتر «پورابراهیمی»، همچنین پشتیبانی کامل خود را از این نماینده پرتوان کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اعلام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید