135278

بررسی موضوع عدم پرداخت مطالبات شرکت های تولید زغال سنگ توسط ذوب آهن در کمیسیون اقتصادی

دنیای معدن - نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع عدم پرداخت مطالبات تولیدکنندگان زغال سنگ توسط شرکت ذوب آهن در کمیسیون اقتصادی بررسی شد و مقرر شد تا طی روزها و هفته های آتی ۵۰ درصد این مطالبات پرداخت شود.

ابوالفضل حسین بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، گفت: نشست کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی مطالبات تولیدکنندگان زغال سنگ از ذوب آهن با حضور مسئولین وزارت صنعت و معدن و انجمن های زغال سنگ سراسر کشور برگزار شد و بنده نیز به عنوان نماینده شهرستان دامغان که دارای معادن زیاد زغال سنگ است در این نشست حضور داشتم.

وی افزود: پس از بررسی هایی که در این جلسه پیرامون این موضوع صورت گرفت، مقرر شد تا ذوب آهن 50 درصد مطالبات تولیدکنندگان زغال سنگ را طی روزها و هفته های آتی پرداخت کند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کارگران شرکت های زغال سنگ حدود شش ماه است که حقوق دریافت نکرده اند و کارگران این شرکت ها با مشکلات عدیده ای در حوزه اقتصادی و معیشتی مواجه هستند.

حسن بیگی در پایان با اشاره به مشکلات بازنشستگان شرکت ذوب آهن خاطرنشان کرد: در حالی که زیر پای اعضای هیأت مدیره شرکت ذوب آهن ماشین هایی همچون بنز، بی ام و و لنکروز دیده می شود و این شرکت تفرجگاه هایی در داخل و خارج از کشور دارد، اما کارگران این شرکت با مشکلات دریافت حقوق شان مواجه هستند و اعضای هیأت مدیره خون تن این کارگران را می مکند و روز به روز هم پرروتر می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید