135058

افزایش 13 درصدی صادرات سیمان قاین /تحقق 97 درصدی فروش پیش بینی شده سیمان قاین

دنیای مدن - مدیر عامل شرکت سیمان قاین از افزایش13 درصدی صادرات سیمان قاین به کشورهای افغانستان،پاکستان خبر داد و گفت: تاکنون 97 درصد فروش پیش بینی شده شرکت محقق شده است.

حمید اقبالیان مدیر عامل شرکت سیمان قاین شب گذشته درآیین تکریم باز نشستگان ومهندسین کارخانه سیمان قاین ضمن ارائه گزارش مفصلی از عملکرد شرکت سیمان وافتخارات حاصله در سال 96اظهار داشت :نقش شما بازنشستگان ومهندسین در این صنعت هیچ گاه از یادها نخواهد رفت.

وی افزود: رشد و بالندگی امروز صنعت سیمان نتیجه تلاش کلیه همکاران ، مهندسین و بازنشستگان شرکت بوده است و این نشان از تجربه ارزشمندی است که شرکت سیمان را به موقعیت کنونی رسانده است

مدیرعامل شرکت سیمان قاین درادامه گفت:در 9 ماهه امسال 85 درصد در آمد پیش بینی شده به مبلغ 2هزار و 947 ریال محقق شده است که این میزان در کل سال 3 هزار و 469 ریال می باشد .

اقبالیان در ادامه اظهارکرد : 75 و4 دهم درصد فروش پیش بینی شده این شرکت به میزان 565 هزارو 673 تن در طی نه ماه و 97 درصد فروش پیش بینی شده به میزان 728 هزا رو 313 تن در یازده ماهه امسال محقق شده است.

مدیرعامل شرکت سیمان قاین در ادامه بیان داشت: در حال حاضر تعداد 406 نیرو در شرکت سیمان قاین فعالیت خود را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند.

اقبالیان از افزایش13 درصدی صادرات سیمان قاین به کشورهای افغانستان،پاکستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد .

حجت الاسلام علی رحمانی امام جمعه قاین دراین مراسم با تبریک روز مهندس به بازخوانی زندگی خواجه نصیرالدین طوسی که بیش از25 سال از عمر خودرا در قاین گذراند و کتاب اخلاق ناصری را نوشت پرداخت .

وی افزود: خواجه نصیرالدین طوسی دارای هنرهای متعددی بود و در حوزه های علمیه به فیلسوف وفقیه فقها مشهوربود ودر نجوم وریاضی هم سرآمد بود.

امام جمعه قاین در ادامه به سالروز تاسیس کارخانه سیمان قاین در 18 اسفند 1373 به دست مرحوم هاشمی رفسنجانی اشاره کرد وگفت: این مرحوم در زمان افتتاح این کارخانه با اشاره به یکی از کوههای قاین گفتند که این کوه را برای مردم قاین به پول تبدیل می کنیم و امروزه می بینیم که کارخانه سیمان قاین به عنوان یک قطب اقتصادی در شهرستان فعالیت دارد .

حجت الاسلام رحمانی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به بازنشستگان شرکت سیمان قاین که این جلسه به پاس خدمات آنان برگزار شده بود گفت: توجه داشته باشید که با بازنشستگی خود احساس کسالت نکنید و به دنبال فعالیت های روزمره بروید و به خصوص در مناطق ما که کشاورزی هم برخی دارند خودتان دراین کارها فعالیت داشته باشید .

در پایان این مراسم طی آیینی از 11 نفر از بازنشستگان کار خانه سیمان وپنچ نفر از شرکت کنندگان در مراسم با حضور مدیر عامل و جمعی از مدیران شهرستان با اهدا لوح سپاس وهدیه ای تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید