135020

کشف 6 تخلف جدید در معادن کشور/تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در معادن

دنیای معدن - رئیس هیات تحقیق و تفحص از معادن، گفت : حدود 6 مورد تخلف جدید در معادن مشاهده کرده ایم اما تا نهایی نشدن گزارش امکان ارائه اطلاعات آنها وجود ندارد.

نادر قاضی پور ، در خصوص روند تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در صدور مجوز واگذاری معادن، اظهار داشت: با توجه به اینکه لایحه بودجه سال 97 در صحن علنی در حال بررسی بود و همچنین همکارانی که مسئولیت استانی تحقیق و تفحص را بر عهده دار بودند امکان حضور در حوزه انتخابیه خود را نداشتند پیشرفت خوبی صورت نگرفته است.

رئیس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در صدور مجوز واگذاری معادن با بیان اینکه کارشناسان مربوطه در حوزه های انتخابیه در حال انجام مراحل تحقیق و تفحص بوده اند، گفت: حدود 6 نفر از نمایندگان گزارش اولیه در خصوص تحقیق و تفحص در حوزه انتخابیه خود را تحویل بنده داده اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: چندین جلسه را با کارشناسان کشوری در این زمینه برگزار کرده ایم، به دلیل اینکه معادن پراکنده هستند باید نسبت به تشویق سرمایه گذاری در معادن تلاش و زمینه حضور سرمایه گذاران در این زمینه را فراهم کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، در خصوص اینکه آیا به تخلفات جدیدی دست پیدا کرده اند یا خیر، اظهار داشت: حدود 6 مورد تخلف جدید را مشاهده کرده ایم اما تا نهایی نشدن گزارش امکان ارائه اطلاعات آنها وجود ندارد./

دیدگاهتان را بنویسید