134909

فاز4 سیمان درود پس از سه سال کلنگ زنی اجرایی نشده است/ اشتغالزایی500 الی 600 نفر

دنیای معدن - نماینده مردم درود و ازنا در مجلس با بیان اینکه فاز 4 سیمان درود در شرایطی اجرایی نشده که در سال 93 این پروژه بسیار مهم کلنگ زنی شده است،گفت: با اجرای پروژه مذکور می توان برای 500 الی 600 نفر اشتغالزایی کرد.

مجید کیان پور درباره اجرای فاز4 سیمان درود، گفت: این پروژه یکی از مطالبات اصلی مردم درود تلقی می شود که با اجرای آن می توان علاوه بر ایجاد فرصت های اشتغال از نظر اقتصاد صنعتی نیز وضعیت درود را بهبود بخشید.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعطای تسهیلات 100 میلیارد تومانی بانک رفاه کارگران، 50میلیارد تومان بانک توسعه تعاون و ۲۴ میلیون یورو(ارزی) از بانک صنعت و معدن برای عملیاتی شدن این پروژه اقتصادی در نظر گرفته شده است اما متاسفانه هنوز این پروژه به مرحله اجرایی نرسیده است بنابراین وزیر رفاه باید در این راستا اقدامات کاربردی و منطقی در پیش گیرند.

وی با بیان اینکه فاز 4 سیمان درود در شرایطی اجرایی نشده که در سال 93 این پروژه بسیار مهم کلنگ زنی شده است،گفت: با اجرای پروژه مذکور می توان برای 500 الی 600 نفر اشتغالزایی کرد.

کیان پور افزود: توسعه صنعت تقارن مناسبی با ایجاد فرصت های اشتغال و افزایش شاخص های اقتصادی استان دارد؛ بنابراین دولت باید با توجه به ظرفیت های هراستان، پروژه های نیمه کاره کلنگ زده را اجرایی کند.

عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: با سرعت بخشیدن به پروژه های اقتصادی می توان روند تولید را نیز در کشور به نحو اصولی و کارشناسی شده تقویت کرد./

دیدگاهتان را بنویسید