134908

تحلیل اف ایکس استریت از احتمال افزایش قیمت طلا تا 1400 دلار

دنیای معدن -تحلیلگران اف ایکس استریت بر این باورند که اکنون بهترین فرصت برای طلا است تا به سطح مقاومتی 1400 دلاری یورش ببرد. لطفا نظرات خود را در باره این خبر با سایرین به اشتراک بگذارید

به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که طلا در بهترین شرایط قرار دارد تا بتواند از افزایش نرخ تورم و افت شاخص سهام و ارزش دارایی ها استفاده کرده و به روند صعودی خود ادامه دهد.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در هفته گذشته با رشد 3 درصدی روبرو شده که این بهترین عملکرد قیمت این فلز گرانبها از آوریل 2016 میلادی به شمار می رود.

تازه ترین آمارهای رسمی منتشر شده در آمریکا نشانگر افزایش نسبی نرخ تورم و هزینه واردات است. ادامه روند نزولی ارزش دلار نیز می تواند تقاضای سرمایه گذاری برای طلا و سایر فلزات گرانبها را افزایش دهد.

البته تحلیلگران اقتصادی معتقدند که فدرال رزرو آمریکا احتمالا واکنش سریع تری نسبت به افزایش نرخ تورم نشان خواهد داد و نرخ بهره را سریعتر از انتظارات افزایش می دهد. این مساله فشار بیشتری را بر اوراق قرضه وارد خواهد کرد. بنابر این به نظر می رسد که طلا در شرایط کنونی در بهترین موقعیت قرار دارد تا از افزایش تورم و کاهش ارزش دارایی ها استفاده کرده و تا کانال 1400 دلاری افزایش یابد.

تجزیه و تحلیل نمودارهای تکنیکال نیز نشان می دهد که طلا در شرایط کنونی فرصت و پتانسیل لازم برای ادامه روند صعودی و دستیابی به هدف 1400 دلار در هر اونس را دارد.

به اعتقاد تحلیلگران و سرمایه گذاران بین المللی، سطح مقاومتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1375 دلار خواهد بود و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت طلا تا 1400 دلار افزایش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید