134859

اجرایی شدن فاز ۴ کارخانه سیمان دورود

دنیای معدن - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: مشکل تغییر کاربری زمین احداث فاز ۴ کارخانه سیمان دورود رفع شده و به زودی عملیات اجرایی این کارخانه جدید انجام می شود.

گودرز امیری در جلسه بررسی مشکلات کارخانه سیمان دورود بابیان اینکه مشکل تغییر کاربری زمین احداث فاز چهار سیمان دورود رفع شد اظهار داشت: به زودی عملیات اجرایی این کارخانه جدید که جایگزین طرح فعلی است که با سرمایه گذاری شرکت فارس - خوزستان با حجم سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومان آغاز می شود.

وی بابیان اینکه این کارخانه حدود ۵ میلیارد بابت معوقات بیمه به سازمان تأمین اجتماعی بدهکار است و بدهی دیگر مربوط به حسابرسی سال ۸۲ تا ۹۴ با انضمام جرائم حدود ۲۰ میلیارد تومان است افزود: در این جلسه مصوب شد که بدهی نخست تقسیط و بدهی دوم در صورت عدم توافق طرفین از طریق مراجع قضایی حل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان عنوان کرد: از دیگر مسائل این مجموعه بدهی معوقات برق و گاز بود که با دستگاه های اجرایی مربوطه توافق شد به صورت اقساط پرداخت شود.

وی بابیان اینکه محیط زیست باکلیت احداث فاز چهار سیمان دورود موافقت کرده است بیان کرد: بنا شد بانک رفاه کارگران به عنوان مسئول سندیکایی تسهیلات احداث این کارخانه نسبت به تسریع و تسهیل تشکیل پرونده و ارسال به مرکز، اقدامات لازم را انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید