134794

در ۱۰ماهۀ سال ۱۳۹۶ حاصل شد؛ رشد ۱۶درصدی تولید در گروه فولاد مبارکه

کارکنان پرتوان و خستگی ناپذیر گروه فولاد مبارکه (شرکت فولاد مبارکه، مجتمع فــــولاد ســــــبا و شــرکت فــولاد هرمزگان)که بزرگترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران و مولود انقلاب است، طی ۱۰ ماه سال ۱۳۹۶ موفــق شدند با تولید ۷میلیون و ۲۱۳هزار تن فولاد خام درمجموع بـــه رشد ۱۶درصدی نســـبتبه مـدت مشــابه ســال قبل (۶میلیون و ۱۹۳هزار تن) دست یابند.
مختار بخشیان معاون بهره برداری فولاد مبارکه ضمن اعلام این خبر و با تشریح عملکرد هریک از شرکتهای زیرمجموعۀ گروه فولاد مبارکه گفت: در بازۀ زمانی مذکور شرکت فولاد مبارکه موفق شد با تولید ۵میلیون و ۴۲۷هزار تن فولاد خام نسبتبه میزان تولید مدت مشابه سال قبل (۴میلیون و ۷۳۳هزار تن) رشدی ۱۵درصدی را به ثبت برساند.
وی با تأکید بر اینکه هدفگذاری فولاد مبارکه برای سال ۱۳۹۶ تولید ۶میلیون و ۲۰۰هزار تن فولاد خام است، تصریح کرد: به یقین با این پیشرفت بسیار خوب و با تلاش همکاران تا پایان سال جاری اهداف ترسیم شده محقق خواهد شد.
بخشیان در ادامه در خصوص عملکرد مجتمع فولاد سبا گفت: طی ۱۰ماه نخست همکاران این مجتمع موفق شدند ۶۲۳هزار تن فولاد خام تولید کنند و نسبت به میزان تولید مدت مشابه سال قبل (۵۴۸هزار تن) به رشد ۱۴درصدی دست یابند.
وی رشد تولید در شرکت فولاد هرمزگان را بسیار چشمگیر و بی سابقه دانست و بابیان اینکه در سال جاری فولاد هرمزگان تولید یک میلیون و ۴۰۰هزار تن تختال را هدفگذاری نموده است، اظهار کرد: کارکنان بلندهمت این شرکت نیز در ۱۰ماهۀ سال ۱۳۹۶ توانستند به افتخارات زیادی دست یابند و با تولید یک میلیون و ۱۶۳هزار تن تختال و ۲۷درصد رشد تولید نسبتبه مدت مشابه سال قبل (۹۱۲هزار تن) خوش درخشیدند.
وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش همۀ کارکنان، پیمانکاران و تأمین کنندگان فولاد مبارکه تصریح کرد: هدف گروه فولاد مبارکه در سال ۱۳۹۶ تولید ۸میلیون و ۶۳۰هزار تن فولاد خام است که امیدواریم با توکل بر خدا و با همت بلند همۀ مدیران و کارکنان شرکتهای زیرمجموعه، این امر محقق شود.

دیدگاهتان را بنویسید