134241

افتتاح واحد ۱.۲ میلیون تنی سیمان در ایالت بلوچستان پاکستان

این خط تولید جدید در محل سایت تولیدی قدیمی این شرکت در منطقه صنعتی "حب" یکی از مهمترین مناطق صنعتی در بلوچستان قرار دارد. آن گونه که انجمن سیمان پاکستان اعلام کرده است تا پیش از این ظرفیت تولید سیمان این شرکت در حدود ۱.۸ میلیون تن در سال بوده است که افتتاح خط تولید جدید ظرفیت را به ۳ میلیون تن سیمان در سال افزایش داده است.

شرکت «اتوک سمنت» یکی از اعضای یک گروه سرمایه گذاری است که علاوه بر صنعت سیمان در دیگر صنایع از جمله نفت و گاز، فناوری اطلاعات و تولید برق نیز حضور دارند.

گزارش های منتشر شده در خصوص صنعت سیمان پاکستان نشان می دهد که Attock Cement سومین شرکت بعد از شرکت های «DG Cement» و « Cherat Cement » به حساب می آید که بعد از اعلام برنامه کریدور اقتصادی چین و پاکستان در آوریل ۲۰۱۵ افزایش ظرفیت داده است.

به گزارش سیمان خبر و بر اساس آمار انجمن تولید کنندگان سیمان پاکستان تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی ظرفیت تولید سیمان این کشور ۴۷ میلیون تن بوده است که ۲۰ درصد بازار در دست شرکت Lucky Cement قرار دارد که در حال حاضر و با توجه به افزایش ظرفیت هایی که داشته است توانایی تولید ۹.۴ میلیون تن سیمان در سال را داراست.

دیدگاهتان را بنویسید