134129

عرضه‌های آلومینیوم در بورس کالا منظم می‌شود

دنیای معدن - با توجه به اینکه ثبت نام شرکت‌های خریدار آلومینیوم در سامانه بهین یاب وزارت صنعت، معدن و تجارت روبه افزایش بوده و شماری از خریداران نیز در این سامانه تایید شده‌اند، به نظر می‌رسد از هفته آینده شاهد عرضه منظم آلومینیوم در بورس کالا باشیم.

مهدی یاراحمدی، کارشناس کارگزاری سیمابگون با بیان مطلب فوق گفت: در پی عرضه روز سه‌شنبه شمش آلومینیوم ایرالکو در بورس کالای ایران و اعلام عرضه آلومینیوم دو شرکت المهدی و هرمزال برای امروز، به احتمال فراوان عرضه‌های این محصول در تالار صنعتی و معدنی بورس کالا به روال سابق و روتین برمی گردد.

با توجه به اینکه ثبت نام شرکت‌های خریدار آلومینیوم در سامانه بهین یاب وزارت صنعت، معدن و تجارت روبه افزایش بوده و شماری از خریداران نیز در این سامانه تایید شده‌اند، به نظر می‌رسد از هفته آینده شاهد عرضه منظم آلومینیوم در بورس کالا باشیم.

مهدی یاراحمدی، کارشناس کارگزاری سیمابگون با بیان مطلب فوق به«پایگاه خبری بورس کالای ایران» گفت: در پی عرضه روز سه‌شنبه شمش آلومینیوم ایرالکو در بورس کالای ایران و اعلام عرضه آلومینیوم دو شرکت المهدی و هرمزال برای امروز، به احتمال فراوان عرضه‌های این محصول در تالار صنعتی و معدنی بورس کالا به روال سابق و روتین برمی گردد.

یار احمدی اظهار کرد: شرکت ایرالکو به دلیل ثبت نام خریداران این محصول در سامانه بهین یاب بیش از یک ماه غیبت در تالار نقره‌ای داشت، اما شرکت‌های هرمزآل و المهدی عرضه‌هایی در بورس داشته‌اند که به‌طور حتم با تایید همه خریداران، بر حجم معاملات آلومینیوم در بورس کالا افزوده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید