133821

معادن بستر مهم برای پیشرفت منطقه کرانی بیجار است

دنیای معدن - نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی معادن سنگ آهن را بستر مناسب پیشرفت این منطقه خواند و گفت: لازم است از این فرصت در راستای توسعه و پیشرفت منطقه کرانی استفاده کرد.

حمدالله کریمی بعد از ظهر امروز دوشنبه در جلسه که با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و اعضا در سالن شهید فهمیده شهر حسن آباد یاسوکند برگزار شد به اهمیت حضور مسئولان در بین مردم اشاره کرد واظهار داشت: حضور مسئولان در بین مردم و توجه به مطالبات آنها یک وظیفه است چرا که انقلاب ما یک انقلاب مردمی است.

وی به مهمترین مشکلات در بخش کرانی اشاره کرد و افزود: عدم استفاده و بهره برداری پتانسیل های منطقه و بالاخص معادن سنگ آهن و مشکلات راه و وضعیت نامناسب جاده ها بخشی از مشکلان مهم در این منطقه است که در جهت رفع آن باید تلاش کرد.

کریمی ضمن اشاره به اینکه باید مشکلات و عقب ماندگی های بخش کرانی رفع شود بیان داشت:معادن از ظرفیت های بالقوه بخش کرانی هستند و عقب ماندگی و محرومیت های موجود در این منطقه زیبنده نظام نیست.

وی اضافه کرد: ایجاد شهرک صنعتی، تصفیه خانه فاضلاب بخش کرانی، عدم بهره برداری صحیح از معادن سنگ آهن، نبود ادارات جهت رسیدگی به مشکلات مردم از عمده مشکلات این منطقه است.

نماینده مردم بیجار حل مشکلات منطقه کرانی را نیازمند زمان و اعتبارات کافی دانست و عنوان کرد: لازم است با استفاده از مدیران بومی و تصمیم های کارشناسی شده تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید