133655

برانکو دلایل کاملش برای اخراج رامین رضاییان را گفت

برانکو در یک برنامه تلویزیونی برای نخستین بار درباره برخوردش با رامین رضاییان و کنار گذاشتنش از پرسپولیس به طور مفصل صحبت کرده است و حاضر شده پس از مدتها در این مورد به طور کامل توضیح دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرسپولیس گفت: رامین کیفیت خاص خودش را دارد و کارنامه او در پرسپولیس و تیم ملی مشخص است. او بازیکن خوبی است که همچنان در تیم ملی بازی می‌کند، اما من در جناح راست حسین ماهینی در اولویتم بود و در کنار او صادق محرمی جوان را داشتم بازیکنانی که قابل اعتمادتر هستند و بیشتر در خدمت تیم بوده و هستند.

وی راجع به اینکه آیا رضاییان را به خاطر رفتنش به ترکیه به طور کل از پرسپولیس کنار گذاشت، عنوان کرد: زمانی که رامین به ترکیه رفت و برگشت من تیمم را بسته بودم. فلسفه کاری‌ام به این شکل است که اگر تیمم را ببندم دیگر سخت می‌شود بازیکنی به جمع‌مان اضافه شود یا اینکه بخواهم بازیکن فیکس تیمم را از ترکیب کنار بگذارم. رامین برگشت و در چند بازی به میدان رفت، اما من از عملکرد او در برخی از بازی‌ها رضایت نداشتم. او هم در حد و مرز در اختیار تیم بودن یا تکروی و خارج از خدمت تیمی، قرار داشت. او بیشتر از اینکه خودش را با تیم تطبیق دهد انتظار داشت که دیگران خود را با او تطبیق دهند.

سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به شرایط بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس و رفتار متفاوتی که با او در مقایسه با رامین رضاییان داشت، گفت: قبل از هر چیز بگویم طارمی و رضاییان بعد از اتمام قراردادشان راهی ترکیه شدند و من بابت این قضیه ناراحت نشدم و هیچ‌کس هم نباید ناراحت می‌شد. در فوتبال حرفه‌ای حق بازیکن است که در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. مهدی بهترین بازیکن و گلزن لیگ برتر بود که راهی ترکیه شد و برگشت. او را هم چند هفته نیمکت‌نشین کردم و بعد به میدان فرستادم که البته عملکرد خوبی داشت، اما رضاییان دیرتر از طارمی به تیم برگشت، ضمن اینکه من به رامین فرصت دادم تا خودش را تحمیل کند، اما او از این فرصت استفاده نکرد و صبور هم نبود.

دیدگاهتان را بنویسید