133602

برانکو می‌تواند با دو پیروزی دیگر بهترین قهرمانی لیگ برتر را ثبت کند

برانکو که در فصل سوم حضورش در پرسپولیس بیشتر از قبل به کسب امتیاز فکر می‌کند و مقوله بازی زیبا را تا حدودی فدای نتایج بهتر و ثبات بیشتر کرده همچنان به‌عنوان یک رهبر موفق در راس ارکستر پرسپولیس با سرعت و قدرت پیش می‌رود و رقیبی ندارد.

برانکو که می‌تواند با دو پیروزی دیگر بهترین قهرمانی نیم‌فصل تاریخ لیگ برتر از نظر میانگین امتیاز را ثبت کند قبل از این دو بازی قهرمانی نیم‌فصل را قطعی کرده و کم کم فاصله خود با رقبای دیگر را نزدیک می‌کند؛ کاری که در شروع نیم‌فصل دوم لیگ گذشته رقم خورد اما انگار امسال زودتر کلید خورده است.

با این حال برانکو با ثبت قهرمانی نیم‌فصل یک آمار جالب دیگر هم برای خودش در راس کادر فنی پرسپولیس رقم زده است.

او بعد از شش هفته ابتدایی لیگ چهاردم که به شناخت از تیم گذشت شروع خوبی در لیگ پانزدهم نداشت اما کم کم تیمش را بالا کشید و 25 امتیاز دشت کرد تا در رده سوم قرار بگیرد.

در نیم‌فصل دوم لیگ پانزدهم برانکو 32 امتیاز گرفت اما تیم قهرمان 25 امتیاز جمع کرد. در لیگ شانزدهم برانکو نیم‌فصل اول 32 و نیم‌فصل دوم 34 امتیاز گرفت و در این فصل هم فعلا با 30 امتیاز قهرمان نیم‌فصل شده. با این حساب برانکو تا اینجا چهار قهرمانی نیم‌فصل برای پرسپولیس آورده و با در نظر گرفتن آیین نامه جدید (اولویت با بازی مستقیم است نه تفاضل گل) دو قهرمانی هم برای پرسپولیس آورده است تا موفق‌ترین مربی 16 سال اخیر سرخ‌ها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید