133598

انتقاد شدید مربی پرسپولیس از ناظر بازی ؛ هیچ جای دنیا داور حق لمس کردن و هل دادن ندارد

ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس به خبر محرومیتش که امروز از طریق سایت سازمان لیگ منتشر شد واکنش نشان داد.

ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص خبر محرومیتش که امروز اعلام شد و اینکه گفته می‌شود این محرومیت به دلیل اتفاقات بازی با پارس جنوبی جم است، گفت:

صحبت خاصی در این خصوص ندارم، فقط باید آنها (داور و ناظر مسابقه) به من توضیح دهند که دلیل این محرومیت چیست؟

وی ادامه داد:

من در آن بازی کاری انجام ندادم و فقط به داور گفتم که اتفاقات رخ داده روی سکوها به دلیل قضاوت شماست اما ناظر بازی چندین بار با دستانش مرا هُل داد.

پانادیچ مربی دروازه‌بانان تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد:

در هیچ کجای دنیا داور یا ناظر بازی حق لمس کردن و هل دادن ندارد و من فقط به او (ناظر بازی) می‌گفتم که چرا مرا هُل می‌دهد؟ من از ناظر بازی خواستم که بگوید چرا اخراج شدم اما او فقط مرا هُل می‌داد. این کار خلاف مقررات فوتبال دنیاست و آنها باید به من درباره محرومیت بیش از یک جلسه اى من پاسخ دهند.

گفتنی است، در حالی ایگور پانادیچ این صحبت‌ها را مطرح می‌کند که برخی از اعضای تیم پرسپولیس و کسانی که روی نیمکت این تیم در بازی با پارس جنوبی حضور داشتند مدعی هستند که جلال مرادی ناظر آن بازی چند بار با صدای بلند و پس از اتفاقات رخ داده عنوان کرده که من کاری می‌کنم که ایگور پانادیچ ۶ ماه محروم شود!

دیدگاهتان را بنویسید