133595

سه تفنگدار جدید تیم ” پرسپولیس ” را بشناسید ؛ ” پرسپولیس ” رویایی می شود !

در یکی از حساس ترین بازیهای هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر پرسپولیس در آزادی از ذوب آهن پذیرایی کرد.

بازی سختی برای سرخ پوشان پایتخت پیش بینی می شد. ذوب آهن همواره حریف خطرناکی برای پرسپولیس بوده و برانکو عملکرد ناامید کننده ای برابر این تیم اصفهانی از خود نشان داده بود.

با وجود آنکه سرخ پوشان در این دیدار طارمی، بشار رسن و احمد نوراللهی را در اختیار نداشتند اما عملکرد درخشانی از خود نشان دادند و با شایستگی به پیروزی رسیدند.

پرسپولیس در این دیدار یکی از بهترین بازیهای لیگ ایران در دو سه سال اخیر را به نمایش گذاشت. تیم برانکو از همه نظر خوب بود. مثلث گادوین منشا، وحید امیری و علی علیپور بهترین نمایش خود را ارائه داد و این سه بازیکن ثابت کردند که به هماهنگی بالایی دست پیدا کرده اند.

برانکو ثابت کرد که استعداد بالایی در انتخاب بازیکنان جایگزین دارد. فصل قبل محسن مسلمان، فرشاد احمد زاده و مهدی طارمی مثلث مرگبار هجومی خط حمله پرسپولیس بودند که هر خط دفاعی را به لرزه در می آوردند اما در فصل جاری با آسیب دیدگی احمد زاده و محرومیت طارمی و البته افت کردن مسلمان پیش بینی می شد که سرخ پوشان در خط حمله به مشکل بخورند اما برانکو با تدابیر تاکتیکی خود اجازه چنین چیزی را نداد.

خط حمله سرخ پوشان مثلث دیگر به خود دیده است؛ مثلثی که اوج کار آن در دیدار برابر ذوب آهن بود و توانست خط دفاعی این تیم را بارها آزار دهد. منشا، علیپور و وحید امیری نمایشی خیره کننده از خود نشان دادند تا پرسپولیس پر گل ترین و قاطع ترین پیروزی خود را به دست آورد.

در دیدار پرسپولیس برابر ذوب آهن شاگردان برانکو ایوانکوویچ بازی هجومی و اروپایی را به نمایش گذاشتند. تیم برانکو سراپا حمله بود. بازیکنان هجومی فعالیت زیادی داشتند و مهاجمی مانند منشا و البته وحید امیری هم در کارهای دفاعی شرکت کردند و هم در حمله حضور پر رنگی از خود نشان دادند.

پرسپولیس با این بازی خوبی که به نمایش گذاشت نشان داد که شایسته کسب عنوان قهرمانی است و به احتمال خیلی زیاد مثل فصل قبل بتواند با فاصله زیادی جام قهرمانی را بالای سر برد.

دیدگاهتان را بنویسید