133591

هفته پانزدهم لیگ برتر/ پرسپولیس به قعر رسید، دایی به آقا معلم!

لیگ برتر فوتبال با برگزاری سه بازی وارد هفته پانزدهم خود می‌شود.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، فردا (سه‌شنبه) با برگزاری سه بازی آغاز و چهارشنبه نیز با انجام پنج دیدار باقیمانده به اتمام خواهد رسید.

پارس جنوبی جم - سیاه جامگان
اولین بازی هفته از ساعت ۱۶:۳۰سه‌شنبه در ورزشگاه تختی جم با سوت شاهو اصلانی آغاز می‌شود. دیداری که در آن، تیم بالای جدولی پارس جنوبی جم باید به مصاف تیم قعر جدولی مشکی‌پوشان برود. مشهدی‌ها بعد از کسب نتایج ضعیف با مرزبان، او را برکنار کرده و در هفته چهاردهم و پانزدهم به رضا عنایتی فرصت نشستن روی نیمکت تیم را داده‌اند. عنایتی هفته گذشته در اولین بازی خود به عنوان سرمربی مقابل پدیده در داربی مشهد شکست خورد و اکنون باید مقابل تیم دوم جدول قرار گیرد. پارس جنونی جم با ۲۶ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته و با یک بازی بیش‌تر از پرسپولیس، در فاصله چهار امتیازی سرخپوشان پایتخت است. شاگردان تارتار در سه هفته اخیر تنها یک امتیاز اندوخته‌ و قهرمانی نیم فصل را هم از دست داده‌اند؛ از همین رو به دنبال برد مقابل سیاه‌جامگان هستند تا از کورس قهرمانی عقب نیفتند.
گروه داوری بازی: شاهو اصلانی - آرمان اسعدی - امیر مبشر - یاسر همرنگ؛ ناظر: حسین خانبان


استقلال خوزستان - صنعت نفت آبادان
داربی خوزستان از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز می‌شود. آبادانی‌ها بعد از شوک فراز کمالوند و استعفا، به یک برد و یک تساوی رسیده‌اند و با هجده امتیاز در رده هفتم هستند با این وجود مشکل مالی باشگاه حل نشده و بازیکنان به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود، به وضعیت موجود معترضند. در سوی دیگر نیز استقلال خوزستان با چهارده امتیاز، تیم سیزدهم جدول است. نکته جالب، این که هر دو تیم هفته پیش به تساوی یک بر یک رسیده‌اند. عبدالله ویسی توانست در هفته چهاردهم مقابل سپاهان تیم پیشینش در دقایق پایانی بازی باخته را با تساوی عوض کند.
گروه داوری بازی: رضا مهدوی - علی میرزابیگی - محمدعلی پورمتقی - احمد محمدی؛‌ ناظر: حیدر شکور


سایپـا تهران - پیکان تهران
مصاف این دو تیم از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه پاس قوامین شروع خواهد شد. دیداری که به دلیل حضور علی دایی و مجید جلالی روی نیمکت دو تیم، از جذابیت‌های خاصی برخوردار است. دایی با سایپا شکست سنگینی را در هفته چهاردهم تجربه کرد و با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم پایین جدولی گسترش فولاد تبریز شد. پیکان نیز بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال تهران، پا به این مسابقه می‌گذارد.
گروه داوری بازی: وحید کاظمی - رحیم شاهین - علی‌اکبر عظیم‌پور - علی اصغر مومنی؛ ناظر: خداداد افشاریان

دیدگاهتان را بنویسید