133461

عملکرد بانک صنعت و معدن در استان آذربایجان شرقی رضایت بخش است

نماینده مردم تبریز گفت: بانک صنعت و معدن توانسته است گام های مثبتی را در راستای برقراری عدالت در تخصیص منابع به طرح ها و همین طور پشتیبانی از تولید در نقاط مختلف آذربایجان شرقی بردارد و به طور کلی عملکرد این بانک در حوزه های صنعت و تولید در استان ما رضایت بخش است.
علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن افزود: برخلاف بسیاری از بانکها که اهداف بنگاه داری را دنبال می کنند، بانک صنعت و معدن چنین هدفی را ندارد و منابع خود را صرف بخش های صنعتی، تولیدی و اشتغال می کند.
نماینده مردم تبریز در مورد اشتغال خاطرنشان کرد: رفع مشکلات اشتغال در کشور تنها به عملکرد بانک صنعت و معدن بستگی ندارد بلکه مهمتر از آن سیاست های پولی و مالی دولت است که باید در راستای سودمند شدن تولید استمرار پیدا کند و تا زمانیکه این اراده در دولت پدید نیاید به نتیجه مطلوبی در رونق تولید و اشتغال نخواهیم رسید.
علیرضا بیگی عنوان داشت: در حوزه صنایع مادر مانند فولاد، پتروشیمی و انرژی (نیروگاه های کوچک و متوسط ) باید گفت که توجه و پشتیبانی مناسب بانک صنعت و معدن از این صنایع از جمله اقدامات بسیار خوب و مثبت این بانک است.
وی خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال باید از بانک صنعت و معدن پشتیبانی و حمایت شود تا این بانک بتواند با تامین مالی تولیدکنندگان و صنعتگران به وظایف خود به نحو احسن عمل کند و این حمایت و پشتیبانی بر عهده مجلس شورای اسلامی، بانک مرکزی و دولت می باشد تا امکان افزایش سرمایه برای این بانک فراهم شود.
علیرضا بیگی افزود: با توجه به وظیفه سنگینی که بر دوش بانک صنعت و معدن است انتظارات فراوانی از این بانک برای پشتیبانی از تولید وجود دارد؛ در عین حال که امسال سال تولید و اشتغال نام گذاری شده و طبیعتا باید پشتیبانی های لازم از جانب تمامی دستگاه های نظام از بانک صنعت و معدن صورت بگیرد تا این بانک بتواند منابع مالی برای تولید و اشتغال کشور را فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید