133061

روز چهارم دوره آموزشی مدیریت ریسک، از شاهرود آغاز شد

دنیای معدن - روز چهارم دوره آموزشی عملی مدیریت ریسک در ایمنی و بهداشت حرفه ای معدن کاری؛ در محل معادن زغال سنگ شاهرود آغاز شد.

در روز چهارم دوره آموزشی مدیریت ریسک در ایمنی و بهداشت حرفه ای معدن کاری؛ ویژه معادن زغال سنگ، حدود 30 نفر از مدیران و کارشناسان ایمنی و بهداشت و کارشناسان بهره برداری ایمیدرو، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی و معادن زغال سنگ حضور دارند.

آقایان پرفسور سیگفرید زون، مدیر گروه ایمنی دانشگاه بوخوم آلمان و والف گانگ تراود، مدیر پیشین معادن زغال سنگ آلمان، مدرسان عملی این دوره آموزشی هستند.

میثم فریدی، مدیر منطقه معدنی طَزَرِه با بیان اینکه این منطقه از قدیمی ترین و گسترده ترین معادن زغال سنگ شاهرود است، گفت: در بحث ایمنی معادن 2 نگرش شامل اعمال ناایمن و شرایط ناایمن است.

وی با بیان اینکه معتقدیم واحدهای ایمنی باید مستقل باشند افزود: در بحث شرایط ناایمن، متاسفانه تجهیزات معادن مربوط به 40 تا 50 سال پیش است و به سمت فرسودگی رفته است و نیاز است در این زمینه فکری شود.

در ادامه، کرامت قنبری، مدیر اچ اس ای شرکت زغال سنگ البرز شرقی درباره قوانین حضور در معدن زغال سنگ را توضیح داد.

امیر یوسفی، مدیر دفتر فنی گفت: تولید 7 ماه زغال سنگ امسال در شرکت زغال سنگ البرز شرقی، 112هزا رو 121تن بود و در مدت مشابه سال 95، 180هزارو 382تن بود. همچنین تولید کنسانتره 7 ماهه، 75هزار رو 930تن بود. در سال گذشته نیز 102هزار و 386تن بود.

دوره آموزشی مدیریت ریسک در ایمنی و بهداشت حرفه ای معدن کاری؛ ویژه معادن زغال سنگ در دو بخش نظری و عملی، برگزار می شود که دوره نظری آن در محل سالن اجتماعات ایمیدرو طی روزهای شنبه تا دوشنبه این هفته برگزار شد. دوره عملی آن نیز طی امروز و فردا در محل معدن زغال سنگ طزره شاهرود انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید