132652

پرونده قلیان‌کشی ۲ بازیکن استقلال و پرسپولیس در کمیته اخلاق!

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص مطرح شدن قلیان‌کشی و شب زنده‌داری برخی از فوتبالیست‌ها گفت: ۲ موضوع در این مورد وجود دارد. یکی از گزارش‌ها روی میز من است و یکی دیگر را می‌گویند فتوشاپ است. اگر این اتفاق فتوشاپ باشد که مجری مربوطه هم شلاق در انتظارش است و هم حبس. ما همین حالا چند مدیر باشگاه را خواسته‌ایم که در کمیته اخلاق حاضر شوند که البته با یکسری از دلالان کارهایی انجام داده‌اند که چیز کمی از آن متوجه باشگاه‌ها است البته تقصیر گردن این مدیران نبوده اما همین که برخی کارها را از طریق این دلالان پیش برده‌اند باید در مجموعه کمیته اخلاق توضیح دهند.

وی در خصوص استفاده برخی از فوتبالیست‌ها از ترامادول گفت: ترامادول الان دوپینگ است و اگر در خون بازیکنی دیده شود محرومیت دارد اما قلیان با خانواده‌ها است و این مشکلی که می‌بینید مربوط به جامعه به صورت کلی شده است. می‌بینید که این همه قهوه‌خانه در کشور ما وجود دارد و همه در حال کشیدن قلیان هستند که باید جلوی آن گرفته شود. اگر گزارش این اتفاقات به کمیته اخلاق برسد حتماً برخورد خواهیم کرد و همین حالا که با شما صحبت می‌کنم با تعداد بسیاری هم برخورد شده است. ما حتی چند نفر را در اختیار مقامات قضایی قرار داده‌ایم که دستگیر شده‌اند و ۸-۹ نفر زندان هستند. البته این مربوط به قلیان نیست ولی موارد بداخلاقی در ورزش آسیب‌های ورزشی جزء آنها است. در این بین پلیس و وزارت اطلاعات هم با ما همکاری می‌کنند.
تاج افزود: حال فوتبال این روزها خوب است و این محصول تلاش همه و رسانه‌ها هم هست. ما دوست نداریم عده‌ای انگشت شمار حال این روزهای فوتبال را با چنین فضاهایی خراب کنند.
پیش از این عکس‌ها و فیلمهایی از محسن مسلمان در فضای مجازی در حال کشیدن قلیان منتشر شده که هنوز صحت و سقم این دو مورد مشخص نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید