132635

گرده با قطر 250 میلیمتر در ذوب آهن اصفهان تولید شد

دنیای معدن -سرپرست کارگاه نورد 650 ذوب آهن اصفهان گفت: گرده با قطر 250 میلیمتر به دست کارکنان ذوب آهن اصفهان برای اولین بار در ایران و خاورمیانه تولید شد.

محمد امین یوسف زاده افزود: این محصول با توجه به نیاز بازارهای داخلی و صادراتی و با توان مهندسی کارکنان ذوب آهن اصفهان برای اولین بار در ایران و خاورمیانه طراحی و تولید شده است .
وی ظرفیت تولید گرده باقطر 250 میلیمتری را 400 هزارتن در سال اعلام کرد و افزود: گرده با قطر 250 میلیمتر در صنایع مختلف ازجمله صنایع خودروسازی، فولادی، تولید لوله، شافت های با قطر بالا و بطور کلی در تولید قطعات نهایی کاربرد دارد .
یوسف زاده گفت:امکان تولید گرده با قطر بالاتر از 250 میلیمتر نیز در ذوب آهن اصفهان وجود دارد.
مدیر روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان نیز در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تولید آزمایشی گرده با قطر 250 میلیمتر در ذوب آهن اصفهان آغاز شده، اما هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده است.
علیرضا امیری با بیان اینکه این محصول بر اساس سفارش مشتریان تولید می شود افزود:شرکت ذوب آهن اصفهان آمادگی و امکان تولید 400 هزار تن گرده با قطر 250 میلیمتر در سال را دارد.
وی با اشاره به اینکه باید بازاریابی در مورد این محصول انجام شود گفت: تولید انبوه این محصول خاص بر اساس تقاضای بازار و استقبال صنایع مختلف جهت خرید انجام خواهد شد.
ذوب آهن اصفهان، بزرگترین واحد فولاد سازی قطعات ساختمانی در ایران است.
این شرکت فولادسازی، سال گذشته 2.7 میلیون تن فولاد خام تولید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید